Jest to element, dzięki któremu zweryfikujesz czy osoba dzwoniąca z danego numeru znajduje się we wczesnej utworzonej książce telefonicznej. Następnie połączenie zostanie skierowane dalej zgodnie z ustaloną ścieżką. Umożliwi to stworzenie w łatwy sposób odrębnych ścieżek dla klientów VIP lub blokowanie niechcianych numerów dodanych do czarnej listy.
Weryfikacja numeru dzwoniącego pozwoli między innymi akceptować połączenia jedynie z numerów, dodanych do tak zwanej białej listy, automatycznie odrzucać połączenia znajdujące się na tzw. czarnej liście, czy tworzyć alternatywne ścieżki połączeń dla kontaktów zapisanych w książce telefonicznej (np. Klienci VIP).
Aby dodać weryfikację numeru dzwoniącego do swojego schematu centrali zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube i wejdź kolejno w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Moje Centralki”. Następnie przejdź do edycji już istniejącego schematu lub utwórz nowy. Po przejściu do konfiguratora schematu kliknij plusik w lewym górnym rogu i z listy wybierz element „Weryfikacja Numeru Dzwoniącego”.
W wyświetlonym pop-upie wprowadź nazwę elementu. Zdecyduj jak mają być traktowane numery zastrzeżone – czy mają być przyjmowane czy odrzucane.
Następnie wybierz książki telefoniczne, z których numery mają być sprawdzane. Jeśli nie masz jeszcze utworzonej książki telefonicznej, kliknij ikonkę plusa aby dodać nową książkę.
Po skonfigurowaniu elementu zapisz go klikając „Zapisz ustawienia”. Następnie połącz weryfikację numeru dzwoniącego z elementem Start i innymi elementami na schemacie, wybierając odpowiednie działania:
- Jeżeli numer nie istnieje (w wybranej książce telefonicznej),
- Jeżeli numer istnieje (w wybranej książce telefonicznej),
- Jeżeli numer jest zastrzeżony.
Zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym przedstawiamy w jaki sposób wdrożyć w swojej firmowej centralce funkcję kolejkowania. Życzymy udanego seansu!