Proste zarządzanie usługami i połączeniami dla każdego użytkownika.
TeleCube udostępnia swoim użytkownikom intuicyjny panel Klienta, w którym można zarządzać wszystkimi usługami i funkcjonalnościami oraz samodzielnie opracowywać i edytować schemat wirtualnej centrali telefonicznej (VPBX).
Panel Klienta TeleCube jest dostępny w każdej chwili. Wystarczy tylko posiadać urządzenie z przeglądarką internetową. Na panelu można m.in. sprawdzić bilingi i statystyki, zakupić nowe numery i funkcje, wysłać SMS oraz przede wszystkim opracować schemat wirtualnej centrali.
Narzędzie do tworzenia i edycji schematu centrali wykorzystuje popularną metodę „chwyć i upuść” do umieszczania w schemacie poszczególnych elementów (np. IVR, warunek czasowy czy kolejkę). Dzięki temu nawet osoba nie posiadająca specjalistycznej wiedzy czy predyspozycji technicznych może samodzielnie utworzyć schemat centralki i następnie wdrożyć usługę w swojej firmie. Przy bardziej rozbudowanych centralkach można poprosić o pomoc w przygotowaniu schematu dział BOK TeleCube, umawiając się na indywidualne szkolenie.