##data.type##
Polecane artykuły
TeleCube – wirtualna telefonia dla firm
„TeleCube to świetnie przygotowana wirtualna centralka telefoniczna, możliwa do przystosowania na setki sposobów. Do jej głównych zalet należy zaliczyć…"
Firmowy numer komórkowy można przenieść do telefonii VoIP
„TeleCube wprowadził możliwość przeniesienia firmowego numeru komórkowego. Proces może zostać zrealizowany w ciągu dwóch dni."
Wirtualna Centrala – efektywniejsze zarządzanie komunikacją telefoniczną w Biznesie
„Globalne prognozy na najbliższe lata nie pozostawiają złudzeń – wirtualna centrala już niebawem będzie standardem telekomunikacji w Biznesie."
Jak usprawnić i zautomatyzować obsługę telefoniczną w placówce medycznej?
„Posiadanie efektywnego systemu telekomunikacyjnego wpływa na zadowolenie pacjentów oraz ułatwia pracę infolinii, lekarzy i managerów."
Artykuły w kolejności chronologicznej
Wirtualna centrala narzędziem wspomagającym i automatyzującym obsługę Klienta
„Centralka TeleCube, oparta na technologii VoIP, jest w stanie sprostać wymaganiom stawianym zarówno przez jednoosobowe działalności, kilkuosobowe firmy,…"
Telefonia internetowa VoIP z perspektywy Klienta, pracownika infolinii i menadżera
„Efektywną propozycją dla organizacji pracy „na słuchawce” jest system do obsługi połączeń oparty na technologii VoIP."
20 narzędzi w chmurze w promocyjnej ofercie dla firm
Claude ICT Poland sp. z o.o. (telefonia VoIP TeleCube) opublikowała na swoim blogu zestawienie kilkunastu polskich narzędzi SaaS, z obszaru…"
Jak wybrać operatora telefonii VoIP?
„Wskazane jest także zapoznanie się z recenzjami i komentarzami dotyczącymi potencjalnego dostawcy – np. z recenzją TeleCube dostępną na stronie…"