Zmieniamy Panel dla naszych Klientów
Od paru dni intensywnie pracujemy nad tym, by Panel Klienta był jeszcze bardziej przejrzysty i przyjazny. Uzupełniamy go również o możliwości, których dotychczas nie posiadał.
Pierwsze efekty naszych działań możecie już zauważyć w większości zakładek, za wyjątkiem „Historia (billing) połączeń”, sekcji „Konto i Finanse”.
Z nowych funkcji warto odnotować:
Możliwość samodzielnego decydowania o tym kiedy (przy jakiej wartości środków) otrzymamy powiadomienie mailowe dotyczące niskiego salda środków na koncie. W przypadku Klientów korzystających z TeleCube w opcji prepaid można indywidualnie ustawić konkretną kwotę, a w przypadku Klientów rozliczających się na zasadzie postpaid określoną wartość procentową limitu kredytowego. Przykładowo Klient prepaid może poprosić, żeby został poinformowany mailowo o niskim stanie środków na koncie, gdy ich wartość spadnie poniżej 15 zł, a Klient postpaid gdy jego limit kredytowy zostanie wykorzystany np. na poziomie 70%.
Odpowiednich zapisów można dokonać wchodząc w sekcje: „Konto i Finanse” > „Usługi/Oferta” > „Dane rozliczeniowe”.
Dodatkowo warto wspomnieć o tym, że zmieniły się niektóre uprawnienia użytkowników portalu. Można się o tym przekonać, odwiedzając zakładkę „Użytkownicy Portalu”.
Ułatwiliśmy również dostęp do kalkulatora kosztów połączeń i zwiększyliśmy jego rozmiar.
Teraz ewentualną opłatę za połączenie z konkretnym numerem można sprawdzić wchodząc w „Konto i Finanse” > „Usługi/Oferta” > „Cennik połączeń (Twoja taryfa)” i wpisując numer, z którym chcemy się połączyć.
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany spotkają się z Waszą aprobatą.
Będziemy wdzięczni za wszelkie opinie i ewentualne sugestie na ten temat.
Jeśli chcecie się nimi z nami podzielić prosimy o kontakt pod adresem: info@telecube.pl