Zmiany na Panelu Klienta…na ostatniej prostej
W ostatnich tygodniach bardzo intensywnie pracujemy nad udoskonaleniem naszego Panelu Klienta, a o zmianach staramy się Was na bieżąco informować. Pomimo okresu wakacyjnego, nie zwolniliśmy tempa i kolejne zakładki zyskały nową szatę graficzną oraz funkcjonalności. O tym, w telegraficznym skrócie piszemy poniżej.
Co do funkcjonalności / udogodnień / widgetów
W zakładce „Statystyki z Kolejek” można teraz wyselekcjonować połączenia:
- które nie były odebrane, w żadnej z kolejek,
- zgodnie z „czasem oczekiwania” na ich odebranie, możemy zatem wybrać połączenie, które zostały odebrane np. w przedziale od 0 do 30 sekund lub innym, przy czym minimalna jednostka to 30 sekund, a maksymalna 90 minut.
W sekcji „Konta SIP (wewnętrzne)”, po wyborze przy danym koncie „Edytuj Ustawienia Konta SIP”, dodaliśmy blok „Opcje zaawansowane”, w którym można wybrać, odpowiedni protokół transportowy (UDP lub TCP), tryb (rejestracyjny bądź P2P) oraz użyć odpowiednich ustawień dla połączeń międzynarodowych, np. podanie kodu PIN przed realizacją połączenia wychodzącego.
W zakładce „Zarządzaj Bezpieczeństwem” i wyborze „Włącz filtrowanie według adresacji IP” po wpisaniu konkretnego adresu zostaje stworzony bloczek z adresem IP oraz odpowiadającą mu nazwą i flagą Państwa.
Dodatkowo powstały dwie odrębne zakładki „Pole nadawcy” oraz „SMS na Email” funkcjonujące w ramach „Bramka SMS”.
Nowy design zyskały, oprócz wymienionych, następujące zakładki:
- „Zespoły (Grupy) Telefonów”,
- w ramach Bramka SMS: „Skrzynka odbiorcza”, „Pole nadawcy”, „Integracja API”, „Szablony” oraz
- dotyczące Wirtualnego faksu: „Skrzynka odbiorcza” i „Ustawienia faks”.
Mamy nadzieję, że zastosowane zmiany Wam się spodobają. Oczywiście w przypadku jakichkolwiek uwag bardzo prosimy o ich zgłaszanie na nasz adres mailowy: info@telecube.pl.
Do 2-3 tygodni planujemy wprowadzenie ostatecznych korekt na Panelu, o czym nie omieszkamy poinformować.