Wiosenne nowości. Klonowanie i Rejestr zapisów schematu centrali.
Przyszła wiosna, dłuższe i cieplejsze dni, a z nimi nowości! Zapewne wielu naszych dotychczasowych użytkowników już zauważyło nowe ikonki przy schematach centralki, które pojawiły się niczym pierwsze wiosenne kwiaty na łące. Zachęcamy do sprawdzenia, co dobrego ze sobą niosą.
Dwa nowe przyciski, znajdujące się przy nazwach istniejących już schematów centrali są odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów. Kryją w sobie przydatne funkcje – „Sklonuj schemat” oraz „Rejestr zapisów”. Aby je znaleźć, wystarczy zalogować się do Panelu Klienta TeleCube i z zakładki „Wirtualna Centrala” wybrać „Moje Centralki”.
Pewnie niejednokrotnie zastanawiałeś się jak szybko przenieść ustawienia z istniejącej już centralki na nowy schemat. Teraz sprawnie to uczynisz, klikając jasnoniebieską ikonkę „Sklonuj schemat”, umieszczoną w lewym dolnym rogu boxu z nazwą schematu, który chcesz skopiować.
Po kliknięciu we wspomniany przycisk zostaniesz przekierowany do podstrony, na której dostosujesz nową centralkę, zachowując układ z klonowanej. Konieczne jest nadanie nowej, niepowtarzalnej nazwy co pozwoli na rozróżnienie schematów. Jeżeli Twoja wcześniejsza centralka telefoniczna posiadała takie elementy jak: kolejkowanie, telekonferencje czy zespół/grupa telefonów, konieczne będzie także podanie nowych numerów wewnętrznych.
Następnie możesz przypisać do nowej centralki numer lub numery, z których połączenia przychodzące mają trafiać na ten schemat. Wystarczy zaznaczyć check-boxy przy wybranych numerach. Ten etap możesz pominąć i w dowolnym momencie przypisać numery wchodząc w ustawienia tego schematu i klikając w zębatkę znajdującą się w prawym górnym rogu narzędzia do tworzenia centralki.
Na koniec zatwierdź ustawienia klikając w jeden z zielonych butoników „Zapisz…”, w zależności czy chcesz powrócić do listy schematów, czy otworzyć właśnie sklonowany.
Drugą z nowości jest „Rejestr zapisów”. Zapewne wiele razy zdarzyło Ci się, że ktoś wprowadził zmiany w Twoim schemacie, nie informując o tym. Teraz bez problemu sprawdzisz kto i kiedy naniósł poprawki.
Aby uzyskać takie informacje jak data i godzina ostatnich zapisów oraz imię, nazwisko i IP osób, które ich dokonały, kliknij ciemnoniebieski przycisk, znajdujący się pomiędzy ikonkami „Edytuj” i „Usuń” w boxie z nazwą schematu. W efekcie pojawi się pop-up, na którym znajdziesz te dane.
Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji (o zmianie ustawienia strzałek między elementami schematu), napisz do nas na adres: info@telecube.pl. W treści maila podaj nazwę schematu, odnośnie którego chcesz uzyskać informacje.
Zachęcamy do zapoznania się z nowościami i testowania na swoim Panelu Klienta TeleCube. Jeżeli nasunęły Ci się jakieś pytania – skontaktuj się z nami mailowo (info@telecube.pl), telefonicznie: 221 13 14 15 lub poprzez czat. Pozostajemy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00. Życzymy słonecznej i radosnej wiosny!