TeleCube Podsumowanie lata
Autor: Sandra Żołnierczyk / 8 września 2020

TeleCube po wakacjach – co wydarzyło się tego lata

Sezon wakacyjny dobiegł końca, ale przez cały ten czas nie próżnowaliśmy i stale rozwijaliśmy nie tylko nasze usługi, ale również relacje w zespole. Podsumujmy zatem wspólnie minione letnie miesiące i rozpocznijmy okres powakacyjny z dawką pozytywnej energii.

Nowi pracownicy i kolejne rekrutacje

Ciągły rozwój naszych usług i poszerzanie ich możliwości pociągnął za sobą potrzebę powiększenia zespołu. W ostatnich miesiącach dołączyły do nas aż trzy nowe osoby. Nie poprzestajemy jednak na tym i czekamy na kolejnych chętnych, którzy zechcą wesprzeć nas swoją wiedzą i doświadczeniem.

Obecnie poszukujemy kandydata, który dołączy do naszego działu IT. Osoba ta obejmie stanowisko Lead Full-Stack Developera. Więcej na temat tej oferty pracy w TeleCube można znaleźć na naszej stronie, w zakładce „Kariera”.

Poznaj nasz zespół czyli firmowa sesja zdjęciowa

W lipcu mieliśmy okazję wziąć udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, zrealizowanej przez CyberDron.pl. Każdy z pracowników mógł przez chwilę poczuć się jak model i zapozować w blasku flashy. Całość przebiegła w sympatycznej atmosferze, a momentami śmiechom nie było końca.

Wakacyjne rejestracje  – odrobina statystyk

Pomimo wakacyjnych miesięcy, ilość nowych aktywacji naszych usług pozostawała na bardzo zadowalającym poziomie, i była zdecydowanie wyższa w porównaniu do adekwatnych miesięcy w zeszłym roku.

W tym roku w lipcu zarejestrowało się o 52%, a w sierpniu o 24% więcej nowych Użytkowników niż w tym samym okresie w roku ubiegłym.

Serdecznie dziękujemy wszystkim Klientom TeleCube za wybranie naszych usług.

Nowy partner i nowe integracje

W te wakacje powitaliśmy naszego nowego Partnera. Jest nim firma BaseLinker – dostawca systemu do zarządzania sprzedażą oraz integracji e-commerce. Więcej o wspomnianym narzędziu dowiesz się na naszej stronie.

Z przyjemnością możemy również poinformować o dwóch nowych możliwościach integracji oferowanych przez nas usług.

Pierwsza z nich to możliwość zaimplementowania widgetu callback Ringy na stronie swojego sklepu internetowego opartego na popularnej platformie Sky-Shop.pl. Więcej o tym jak wdrożyć Ringy znajdziesz tutaj.

Mamy również dobrą wiadomość dla tych, którzy z niecierpliwością czekali na możliwość integracji naszych usług z MS Teams. Popularne, wielofunkcyjne narzędzie od firmy Microsoft z powodzeniem można połączyć z numerami telefonu w TeleCube. Integracji tej dokonujemy w oparciu o Wirtualną Centralę i/lub usługę SIP Trunk. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie. Jeżeli chcesz przetestować integrację usług TeleCube z MS Teams skontaktuj się z nami pod adresem: info@telecube.pl.