Podsumowanie stycznia w TeleCube
Kilka dni temu prezentowaliśmy zestawienie projektów zrealizowanych w roku 2022, a tymczasem pora już na podsumowanie pierwszego miesiąca bieżącego roku.
📢 W styczniu m.in. miały miejsce aktualizacje w TeleCube CRM, ponadto dodaliśmy do naszej puli nowe numery ze strefy krakowskiej oraz udostępniliśmy kolejne filmy instruktażowe.
Dbamy o to by TeleCube CRM nieustannie się rozwijał. Tak też było w styczniu. Wdrożyliśmy dwie aktualizacje, które wprowadziły nowe funkcje oraz usprawnienia dla aktualnych opcji.
Najistotniejszą zmianą było udostępnienie okna obsługi rozmowy. Dzięki niemu już w trakcie realizacji połączenia można sprawdzić informacje dotyczące Twojego rozmówcy. Dodatkowo, na bieżąco zapisywać, w nowootwartej karcie, notatki z tej rozmowy czy opatrzyć ją adekwatnymi tagami. Szczegółowe informacje na temat okna obsługi rozmowy znajdziecie w naszym WIKI.
Poniżej przedstawiamy kilka wprowadzonych do TeleCube CRM w styczniu usprawnień:
- Dodaliśmy przycisk kopiowania telefonu i adresu email do profilu kontaktów i wizytówek.
- Udostępniliśmy odtwarzacz nagrania rozmowy w przeglądarce, zamiast jak dotychczas pobierania go od razu (nagranie można pobrać po kliknięciu odpowiedniej ikonki).
- Wzbogaciliśmy dialer o avatar rozmówcy.
- W dialerze, podczas transferu rozmowy do pracownika wewnętrznego na liście można teraz zobaczyć, że aktualnie prowadzi on rozmowę. To usprawnienie pozwoli uniknąć niepotrzebnego transferu.
Do naszej puli numerów stacjonarnych dołączyło kilkanaście numerów ze strefy krakowskiej (z prefiksem „12”). Było wśród nich kilka numerów złotych i platynowych (sprawdź ofertę).
Zapraszamy do odwiedzenia sekcji Numery telefonu na panelu Klienta TeleCube i zapoznania się z wszystkimi dostępnymi numerami stacjonarnymi.
Zachęcamy do zakupu oferowanych numerów krakowskich. Na swoich właścicieli czekają takie numery platynowe jak: 122 884 884 (HIT!), 12 2884444 lub 12 2284288 oraz takie numery złote jak: 12 2884411 czy 12 2884100.
W styczniu udostępniliśmy 2 nowe filmy szkoleniowe, z serii dotyczącej dodawania konkretnych elementów do schematu centrali TeleCube. Oba filmy dotyczą API:
Jak dodać i skonfigurować zewnętrzne odwołanie do API? 🎬 Zapraszamy na seans
Jak dodać i skonfigurować funkcję komunikat z Twojego API? 🎬 Kliknij i sprawdź
Kontynuując tradycję z zeszłorocznych miesięcznych podsumowań, na koniec prezentujemy statystyki porównawcze z rokiem ubiegłym. Porównujemy dane dotyczące korzystania z naszych usług w minionym miesiącu z adekwatnymi danymi ze stycznia 2022 roku. W styczniu 2023 r. odnotowaliśmy:
- Wzrost o ponad 65%, liczby wysłanych przez naszych Klientów SMSów.
- Zwiększenie o ponad 32% ilości połączeń (minut) wychodzących zrealizowanych przez Klientów TeleCube.
- Wzrost o prawie 4% ilości połączeń (minut) przychodzących zrealizowanych przez naszych Klientów.
Tym jakże miłym dla nas akcentem kończymy styczniowe podsumowanie. Jeśli masz jakiekolwiek sugestie bądź pytania zachęcamy Cię do kontaktu z nami. Jesteśmy dostępni poprzez czat, telefon (221 13 14 15) lub email: info@telecube.pl od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.