Pracuj zdalnie z telefonią TeleCube
#pracujzdomu, #homeoffice, #zostańwdomu, #pracazdalna to hashtagi, które pojawiają się w ostatnich dniach w bardzo wielu postach i artykułach. Nie ma w tym nic dziwnego. Zaistniała sytuacja spowodowała, że wiele firm (w tym także nasza) przechodzi z formatu pracy biurowej na zdalną. Chcąc pomóc przedsiębiorcom jak najlepiej przygotować odpowiednie stanowiska pracy, szczególnie pracowników, którzy kontaktują się z Klientami, prezentujemy opcje TeleCube dedykowane dla pracy zdalnej.
Telefonia TeleCube umożliwia szybkie i stosunkowo łatwe przygotowanie stanowiska pracy dla osób, które mają wykonywać połączenia telefoniczne. Lokalizacja nie ma w tym przypadku znaczenia, natomiast istotne jest, by dana osoba posiadała:
- Dostęp do Internetu (oferujemy również opcje bez konieczności spełnienia tego wymogu).
- Odpowiedni sprzęt. Na przykład: komputer, laptop ze słuchawkami i aplikacją VoIP (np. darmowy TeleCube SIP), telefon komórkowy z aplikacją VoIP (np. darmowy Grandstream Wave).
Przy użyciu ww. urządzeń będziesz mógł nadal wykorzystywać swój numer telefoniczny TeleCube, nawet jeśli dotychczas korzystałeś z niego na telefonach VoIP lub telefonach analogowych z bramką VoIP i nie ma możliwości przenieść tego sprzętu do domu. W TeleCube numer telefoniczny jest zawsze z Tobą i dostosowuje się do Twoich warunków pracy.
Oferujemy rozwiązania dla firm, które dopiero zamierzają zostać Klientami TeleCube i posiadają swoje numery oraz sprzęt, który trudno wdrożyć w pracy zdalnej (np. tradycyjne, analogowe aparaty telefoniczne). Jeśli zatem zamierasz rozpocząć współpracę z TeleCube, w pierwszej kolejności będziemy Cię prosić byś się zarejestrował na okres próbny jednego z pakietów Wirtualnej Centrali TeleCube (aktualizacja 08.02.2022 r. > Promocja: Zdalna Promocja” skorzystaj z Promocji, wypróbuj TeleCube przez 14 dni i odbierz zniżkę 15%). Gdy już to zrobisz zaproponujemy Tobie kilka opcji, na przykład:
- przekierowania połączeń na numery zewnętrzne (numery spoza sieci TeleCube),
- wykorzystanie numerów stacjonarnych TeleCube, które otrzymasz od ręki,
- zestawianie połączeń przy użyciu SMSa (np. Twoich pracowników i Klientów).
Zaoferujemy też przeniesienie Twoich numerów stacjonarnych do TeleCube (formalności zrealizujemy za Ciebie). Dzięki temu, po zakończonym procesie migracji Twoje numery będziesz mógł wykorzystywać również w ramach nowych, zdalnych stanowisk pracy. Bez konieczności korzystania z opcji przekierowań.
W sytuacji gdy wychodzenie z domu, nie mówiąc już o dalszych wyjazdach, nie jest zalecane, a pracownicy, Klienci czy kontrahenci są zlokalizowani w różnych miejscach, warto rozważyć wykorzystanie narzędzia do grupowych rozmów telefonicznych.
Takie narzędzie oferuje Telecube, a jest nim telekonferencja. Dzięki niej można umówić się z 15 osobami w wirtualnym pokoju i omówić bieżące tematy, przeprowadzić burzę mózgów czy po prostu zakomunikować jakąś ważną decyzję, dotyczącą większej liczby osób.
W przypadku gdy telekonferencja wymaga udziału ponad 15 uczestników, TeleCube na indywidualne życzenie (za dopłatą), może zwiększyć liczebność pokoju. Nawet do 100 osób.
Korzystanie z tej opcji jest bardzo proste. Uczestnicy umawiają się na konkretną godzinę, w danym dniu i dzwonią na określony numer, a następnie wpisują dedykowany Kod PIN. Numer oraz kod PIN jest wcześniej ustawiany w Panelu Klienta (dostęp do Panelu jest możliwy 24h/7 dni, via przeglądarka internetowa).
W sytuacji gdy pracownicy nie mają ze sobą kontaktu „twarzą w twarz”, ilość połączeń telefonicznych wewnątrz firmy zdecydowanie się zwiększa. Warto zatem wiedzieć, że wszystkie połączenia pomiędzy numerami należącymi do sieci TeleCube (nawet tymi, które zostały do TeleCube przeniesione od innego operatora) są bezpłatne. Jeśli zatem zaopatrzyłeś swoich pracowników w numery TeleCube nie musisz się obawiać o koszty połączeń pomiędzy nimi. Nawet jeśli ich skala diametralnie wzrośnie.
TeleCube oferuje jeszcze wiele innych rozwiązań, które można wykorzystać, aby uczynić miejsce pracy bardziej efektywnym. Są to m.in.
- Claude Control, czyli usługa umożliwiającą wsłuchiwanie się zdalnie w połączenie telefoniczne, które prowadzi aktualnie pracownik, z opcją podpowiadania mu odpowiedzi, których nie słyszy jego rozmówca.
- Billing online, tj. zestawienie wszystkich połączeń, dostępne w Panelu Klienta, z filtrem, który pozwala łatwo odnaleźć konkretne połączenie lub listę połączeń o wspólnych cechach, np. z tego samego dnia czy dotyczących tego samego numeru.
- Intergracja z systemami CRM. Jeśli używasz w pracy systemu CRM i nie posiada on modułu telefonicznego, tzn. Twoje połączenia nie są w nim uwzględniane to zachęcamy do integracji z telefonią TeleCube. Posiadamy API, dzięki któremu proces integracji jest ułatwiony. Gdybyś rozważał dopiero wybór konkretnego CRM dla Twojej firmy, to warto wiedzieć, że TeleCube oferuje gotowe integracje z kilkoma systemami CRM. Są nimi np. CRM Vision, Sugester, Bitrix czy Egito.
Aby ułatwić wdrożenie niektórych z ww. narzędzi, zachęcamy do lektury naszego poradnika „Praca Zdalna z TeleCube”. Mamy nadzieję, że będzie on pomocny i pozwoli Twojej firmie usprawnić zdalną pracę Twoich pracowników. Celem przejścia do Poradnika, kliknij poniższy przycisk.
Życzymy miłej lektury i udanych wdrożeń!
W przypadku jakichkolwiek pytań Dział Obsługi Klienta służy pomocą. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonicznym: 22 1131415, na czacie albo pod adresem email: info@telecube.pl