Co się działo we wrześniu w TeleCube?
Rozpoczynamy drugi tydzień października, zatem najwyższa pora, aby podsumować miniony miesiąc.
📢 We wrześniu miały miejsce kolejne aktualizacje w TeleCube CRM (m.in. Import Danych oraz Skrzynka SMS), ponadto zintegrowaliśmy się z Zapierem, ulepszyliśmy formularz do przenoszenia numerów, wdrożyliśmy możliwość automatycznego przesyłania nagrań na szyfrowany FTP oraz stworzyliśmy kilka filmów. O szczegółach naszych realizacji piszemy w niniejszym artykule.
Jeśli posiadacie własne bazy danych zawierające informacje o swoich klientach i chcecie zaimportować je do TeleCube CRM od teraz jest to możliwe. Aby to zrobić, wystarczy przygotować plik w odpowiednim formacie (CSV lub JSON) i skorzystać z wbudowanego w CRM importera.
Więcej o możliwości importowania danych w TeleCube CRM można przeczytać w naszym WIKI-Poradniku .
Oprócz importu danych wprowadziliśmy również inne nowości w TeleCube CRM, są nimi:
Zakładka “Skrzynka odbiorcza SMS” umiejscowiona w Historii kontaktu. Umożliwia ona wygodne przeglądanie wiadomości sms z podziałem na konwersacje oraz szybką metodę odpisywania.
W temacie SMS:
- Wprowadziliśmy flagi dające klarowną informację, które SMS-y zostały przez nas odczytane, jak również które konwersacje są oznaczone jako ignorowane lub obserwowane.
- Rozbudowaliśmy także powiadomienia o wiadomościach SMS. Ustawienia powiadomień są dostępne z poziomu ww. zakładki.
Nowe okienko w dialerze, które pomoże przełączać rozmowy pomiędzy pracownikami. W polu transferu połączenia klikając ikonkę ludzika możliwy jest wybór numeru innego użytkownika CRMu i skierowanie połączenia zarówno na jego numer wewnętrzny, jak i inne przypisane do niego numery służbowe.
Zaktualizowaliśmy profil dla TeleCube SIP łączący go z naszym CRM. Wybierając ten profil, dla danego numeru wewnętrznego, po odebraniu na TeleCube SIP połączenia otworzy się TeleCube CRM:
- jeżeli nie masz integracji z BaseLinkerem, to otworzy się na stronie głównej kontaktu,
- jeżeli masz integrację z BaseLinkerem, to otworzy się profil kontaktu, na karcie z zamówieniami.
Zapier to platforma, która udostępnia developerom różnych oprogramowań możliwość zamieszczenia na niej swoich wtyczek, które użytkownicy systemu mogą następnie łączyć ze sobą w celu zapewnienia przepływu informacji pomiędzy danymi narzędziami. Obecnie na Zapier jest umieszczonych ponad 5 tys. wtyczek. Zapier pomaga zatem automatyzować działania w firmie, a przez to pracować efektywniej.
Miło nam poinformować, że umieściliśmy na platformie Zapier naszą wtyczkę TeleCube VPBX. Dzięki temu można ją połączyć z innym narzędziem, którego używacie w firmie, a które ma swoją wtyczkę na platformie Zapier. Korzystając z takiej integracji, można otrzymywać np. na slacka czy na pocztę gmail konkretne informacje o zdarzeniach mających miejsce w TeleCube np. o rozpoczęciu i zakończeniu połączenia, założeniu konta SIP czy usunięciu numeru miejskiego.
Zachęcamy do korzystania z Zapiera. Szczegółowe informacje na temat integracji umieściliśmy w dedykowanym WIKI-Poradniku
Udostępniliśmy także aktualizację funkcji automatycznego przesyłania nagrań na Wasze firmowe serwery. Wraz z aktualizacją wprowadziliśmy wsparcie nowego protokołu o nazwie SSH (SFTP).
W Panelu Klienta TeleCube wdrożyliśmy aktualizację formularza do przenoszenia numerów do naszej sieci. Jesteśmy przekonani, że zastosowane ulepszenia usprawnią i ułatwią proces przenoszenie Waszych numerów do TeleCube. A oto szczegóły wprowadzonych zmian.
- Obecnie po wpisaniu przenoszonego numeru automatycznie podawany jest aktualny operator. Ze względu na to, iż nie zawsze jesteśmy w stanie stwierdzić to prawidłowo, wprowadziliśmy też checkbox do zaznaczenia, że system poprawnie wykrył operatora. Jeśli zauważycie, że nasz system podał niewłaściwego operatora, możecie ręcznie wpisać jego nazwę.
- Wprowadziliśmy też nowy wzór wniosku o przeniesienie numeru. Dotychczas były to trzy odrębne dokumenty, obecnie zajmuje on tylko jedną stronę.
Wrzesień był niezwykle płodnym miesiącem jeśli chodzi o nasze produkcje filmowe.
Przede wszystkim rozpoczęliśmy serię filmów, tutoriali pokazujących jak dodać konkretny element do schematu centrali TeleCube. W chwili obecnej na naszym firmowym profilu YouTube są już dostępne następujące filmy z tego cyklu:
🎬 Jak zbudować schemat Wirtualnej Centrali TeleCube? 🎬 Kliknij i zobacz
🎬 Jak dodać i skonfigurować funkcję menu IVR? 🎬 Zapraszamy do obejrzenia
🎬 Jak dodać i skonfigurować funkcję weryfikacja numeru dzwoniącego? 🎬 Zapraszamy na seans
🎬 Jak dodać i skonfigurować funkcję kolejkowania połączeń? 🎬 Zobacz
🎬 Jak dodać i skonfigurować funkcję zapowiedź głosowa? 🎬 Zapraszamy na seans
🎬 Co to jest warunek czasowy? 🎬 Kliknij i sprawdź
Dodatkowo możecie też zobaczyć film pokazujący 🎬 Jak zintegrować widget callback Ringy ze Sky-Shop.pl? 🎬 Zapraszamy na seans
Zachęcamy do oglądania ww. filmów i subskrypcji naszego kanału na YouTube.
Na koniec, jak co miesiąc podajemy kilka statystyk, dotyczących korzystania z naszych usług we wrześniu w porównaniu do adekwatnych danych z września 2021 roku.
- We wrześniu rok do roku odnotowaliśmy bardzo duży wzrost tj. o 111,5%, ilości wysłanych przez naszych Klientów SMSów.
- W przypadku ilości połączeń wychodzących i przychodzących realizowanych przez naszych Klientów obecny rok również był lepszy od poprzedniego. Ilość połączeń wychodzących we wrześniu tego roku wzrosła o 35,4% a połączeń przychodzących o 11%.
Jesteśmy szczęśliwi, że możemy pochwalić się tak dobrymi wynikami. Przede wszystkim jednak dziękujemy Wam, drodzy Klienci za korzystanie z naszych usług.
Przypominamy, że w przypadku jakiekolwiek pytań, pozostajemy do dyspozycji poprzez czat, telefon (221 13 14 15) lub email: info@telecube.pl od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.