Podsumowanie minionych miesięcy w TeleCube
Długie grudniowe wieczory i zbliżający się koniec roku sprzyjają wspomnieniom i analizom. My dziś podsumowujemy co wydarzyło się u nas w ostatnich (od września do listopada) miesiącach. Zapraszamy do krótkiego przeglądu.
Ten rok wprawdzie jeszcze się nie zakończył ale już możemy okrzyknąć go mianem najbardziej owocnego jeśli chodzi o powiększanie naszego zespołu. W ostatnich miesiącach dołączyły do nas aż trzy nowe twarze. Dwie osoby zasiliły nasz dział BOK, a jeden z nowych pracowników objął stanowisko Lead Full-Stack Developera. Dziękujemy za wszelkie rekomendacje i polecenia związane z procesem rekrutacji, a nowym pracownikom życzymy powodzenia w sprawowaniu ich codziennych funkcji.
Nieodłącznym elementem, towarzyszącym pojawieniu się nowych osób w zespole jest uwiecznienie ich wizerunku. Za nami kolejna sesja zdjęciowa, za której realizację serdecznie dziękujemy CyberDron.pl.
Ostatnie miesiące zmusiły wiele firm do przejścia na zdalny tryb pracy. Nasze usługi były w stanie sprostać oczekiwaniom Klientów co zaobserwowaliśmy analizując statystyki nowych rejestracji.
W listopadzie tego roku na bezpłatne testy Wirtualnej Centrali zarejestrowało się aż o blisko 28% więcej użytkowników niż w adekwatnym okresie roku ubiegłego. Porównując tegoroczny listopad z listopadem 2018 roku odnotowaliśmy prawie 45% wzrost ilości nowych rejestracji. Dziękujemy naszym Klientom za zaufanie i wybranie naszej marki.
Przez cały listopad prowadziliśmy akcję „Mega Jedenastka” promującą 11 wyjątkowych okazji. Prezentowane były one w formie Promocji Dnia oraz Promocji Weekendowych. Wśród nich znalazły się rabaty zarówno na nasze usługi, ale również zniżki na ofertę naszych Partnerów i zaprzyjaźnionych firm.
Z tego miejsca serdecznie dziękujemy:
- Brand24,
- CRM Vision,
- Fakturownia,
- IC Project,
- Sare,
- SEMSTORM,
- Shoper,
- StrefaKursow.pl,
- WebWave.
Okazje zaoferowane przez wyżej wymienione firmy pozwoliły uatrakcyjnić „Mega Jedenastkę”, tak by każdy znalazł wyjątkowy rabat dla siebie.
Będąc już w temacie okazji informujemy o trwającej promocji (dla nowych Klientów) na pakiety Telekonferencji TeleCube. Szczegóły na jej temat, można znaleźć tutaj.
Warto także nadmienić, że przygotowujemy kolejną akcję promocyjną, o której poinformujemy już niebawem. Zachęcamy w związku z tym do śledzenia naszych aktualności prezentowanych w mediach społecznościowych, w tym m.in. na naszym profilu na Facebooku.
Niezmiennie nasi Konsultanci pozostają do Waszej dyspozycji poprzez czat, mailowo pod adresem info@telecube.pl, oraz pod numerem telefonu 221 13 14 15. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.