Nowości – personalizacja SMSów, dodatkowe opcje w nagrywaniu rozmów
Wakacje już blisko, już czujemy ich powiew, ale mimo to nie zwalniamy tempa i nieustannie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami i ofertami. Niniejszym prezentujemy trzy z nich. Są to: personalizacja treści SMSów, dłuższy czas nagrywania rozmów oraz automatyzacja przesyłu rejestrowanych rozmów.
Jeżeli realizujesz lub planujesz hurtową wysyłkę SMSów, a do tego życzyłbyś sobie, żeby ich treść była dopasowana do danego odbiorcy, to zachęcamy do skorzystania z naszej nowej funkcji, czyli personalizacji SMSów.
Zastosowanie wymienionej opcji jest bezpłatne (opłacie podlega oczywiście sama wysyłka, zgodnie z cennikiem TeleCube). A przygotowanie i zlecenie wysyłki odbywa się na panelu Klienta.
Szczegółowe informacje na temat zindywidualizowanych SMSów są dostępne pod adresem: www.telecube.pl/bramka-sms/
Dla osób korzystających z nagrywania rozmów, dla których termin utrzymania ich na naszych serwerach przez 30 dni był za krótki, mamy dobrą wiadomość. Umożliwiamy obecnie wydłużenie tego okresu o kolejne 30 dni, za dopłatą 30 zł netto / miesiąc.
Przez kolejne 30 dni wiadomości będą zatem nadal dostępne i możliwe do pobrania na Twój serwer.
Czy pobierasz nagrane rozmowy na Twój serwer, ale niestety zdarza Ci się czasem o tym zapomnieć i przez to tracisz ważne dla Ciebie nagrania? Jeśli tak, zachęcamy Cię do skorzystania z możliwości automatyzacji tego procesu.
Oferujemy automatyzację przesyłania pakietów z nagranymi rozmowami, na Twój serwer, w cenie 49 zł netto / miesiąc. Dodatkowo, przed uruchomieniem tej usługi, pobieramy jednorazową opłatę aktywacyjną – 149 zł netto. Wysyłka będzie się odbywać raz dziennie i będzie zawierać nagrania z całego dnia.
Więcej informacji na temat nagrywania rozmów można uzyskać na stronie: www.telecube.pl/nagrywanie-rozmow/
Jeśli interesują Cię nasze nowe propozycje, ale masz do nas jeszcze jakiekolwiek pytania, zachęcamy do kontaktu z działem BOK. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00. Zadzwoń pod numer 22 1131415, lub napisz na adres mailowy: info@telecube.pl.