Październik w TeleCube – podsumowanie miesiąca
Pierwsze dni listopada już za nami, dlatego spieszymy z podsumowaniem zeszłego miesiąca.
📢 W październiku m.in. wdrożyliśmy kolejne zmiany w TeleCube CRM, stworzyliśmy kilka nowych filmów, a ponadto udostępniliśmy 200 polskich numerów komórkowych, wśród których znalazła się spora grupa numeracji platynowej.
W minionym miesiącu miały miejsce aż 3 aktualizacje w TeleCube CRM. Przyniosły one wiele mniejszych i większych modyfikacji oraz nowości, wśród których znalazły się m.in.
- Nowe okienko w dialerze, które pomoże przełączać rozmowy pomiędzy pracownikami. W polu transferu połączenia klikając ikonkę ludzika możliwy jest wybór numeru innego użytkownika CRMu i skierowanie połączenia zarówno na jego numer wewnętrzny, jak i inne przypisane do niego numery.
- Został zaktualizowany profil TeleCubeSIP łączący go z narzędziem TeleCubeCRM. Po wybraniu profilu TeleCubeCRM dla danego numeru wewnętrznego, w przypadku odebrania połączenia na TeleCubeSIP automatycznie otworzy się profil kontaktu na TeleCubeCRM.
- Nowa, rozbudowana wyszukiwarka kontaktów, która pozwala na tworzenie baz i filtrowanie danych nawet po kilku różnych wartościach.
- Możliwość eksportu danych z bazy kontaktów. Dane o osobach/organizacjach można wyeksportować do arkusza CSV. Dane można wcześniej przefiltrować, w ten sposób, żeby uzyskać zawężoną bazę przeznaczoną do eksportu. Oznacza to, że jeżeli masz dodanych w kontaktach 1000 osób, a poprzez wyszukiwanie ograniczysz ich ilość do 200, to zlecając eksport, otrzymasz plik z wyselekcjonowanymi 200 wierszami. Warto zaznaczyć, że obecnie nie da się jeszcze wyeksportować opiekunów, obserwatorów oraz tagów, ale w najbliższej przyszłości będzie to możliwe.
Do puli numerów TeleCube dodaliśmy 200 polskich numerów komórkowych. Rozpoczynają się one od sekwencji cyfr 455 450 0XX i 455 450 1xx. Numery standardowe i złote możecie sprawdzić oraz nabyć w Panelu Klienta TeleCube. W tym celu należy przejść kolejno przez zakładki: „Wirtualna Centrala” > „Numery Telefonów” a następnie, kliknąć buton „Dodaj numer z puli krajowej lub zagranicznej”, a w sekcji „Szukaj” w „Wybierz Strefę” wybrać z rozwijanej listy „Polskie numery komórkowe [455]”. Jeśli chciałbyś zobaczyć złote numery, zaznacz pole przy „Pokaż tylko złote numery”.
Gdyby jednak interesowały Cię nasze najładniejsze numery tzn. numery platynowe, to warto zapoznać się z ich aktualnym zestawieniem, gdzie na stronie 6 znajdują się numery z puli 455. Wśród ten numeracji są dostępne m.in. takie propozycje jak: 455 450 045, 455 450 050, 455 450 111, 455 450 055, 455 450 100.
Udostępniliśmy nową wersję naszej dokumentacji API. Została ona opatrzona numer 1.5. W porównaniu do wersji poprzedniej dodano na stronie 68, w tabelce „Struktura żądania HTTPS” wiersz dotyczący Pola „name”. Dokumentację API można pobrać w Panelu Klienta TeleCube wchodząc w zakładki „Rozbudowa Centrali” > „Integracja (API)”
W październiku kontynuowaliśmy realizację filmów szkoleniowych pokazujących jak dodać konkretny element do schematu centrali TeleCube. Wśród nowych produkcji znalazły się:
Jak dodać i skonfigurować funkcję autoryzacja KeyPass? 🎬 Zapraszamy na seans
Jak dodać i skonfigurować funkcję poczta głosowa? 🎬 Kliknij i sprawdź
Oprócz tego przygotowaliśmy także dla Ciebie film 🎬 Jak zintegrować Wirtualną Centralę z platformą Zapier? 🎬 Zapraszamy na seans
I na koniec trochę statystyk. Tradycyjnie porównujemy dane dotyczące korzystania z naszych usług w minionym miesiącu versus adekwatne dane z odpowiadającego mu miesiąca roku poprzedniego. W październiku 2022 r. odnotowaliśmy:
- Wzrost o ponad 118%, liczby wysłanych przez naszych Klientów SMSów.
- Wzrost o ponad 29% ilości połączeń (minut) wychodzących zrealizowanych przez naszych Klientów.
Wartym odnotowania jest również fakt, że na dzień 31 października br. mieliśmy o 40% więcej numerów przeniesionych w tym roku do TeleCube w porównaniu do ilości numerów przeniesionych do TeleCube w całym roku 2021 r.
Dziękujemy Wam, drodzy Klienci, że tak chętnie przenosicie do nas swoje numery i korzystacie z naszych usług.
Przetestuj wirtualną centralę przez 14 dni bez zobowiązań i opłat.
Opracuj i wypróbuj swoją testową infolinię.
Tym optymistycznym akcentem wieńczymy nasze podsumowanie. W przypadku jakichkolwiek sugestii bądź pytań zachęcamy do kontaktu z nami. Jesteśmy dostępni via czat, telefon (221 13 14 15) lub email: info@telecube.pl od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.