Nowości w panelu klienta
Dodaliśmy dwie nowe opcje w panelu Klienta TeleCube. Od teraz można wysyłać bezpłatne SMSy pomiędzy numerami wewnętrznymi a w warunku czasowym sprawnie uzupełnić listę dni, w których firma nie będzie świadczyć usług o wszystkie tegoroczne niedziele wolne od handlu.
TeleCube udostępnił możliwość wysyłania bezpłatnych SMSów pomiędzy numerami wewnętrznymi. SMSy mogą być przesyłane zarówno przy użyciu telefonów sprzętowych jak również aplikacji (komunikatorów VoIP). Konieczne jest jednak aby dane rozwiązanie posiadało protokół SIP, z metodą message (funkcję umożliwiającą wysyłanie i odbieranie SMSów).
Celem wysłania SMSa należy wejść na główną stronę Panelu Klienta. W bloku „Dostępność Twoich Telefonów” kliknąć ikonkę z kopertą, przy numerze wewnętrznym, na który ma być wysłany SMS. Następnie wpisać treść SMSa i kliknąć „Wyślij”.
W „Warunkach czasowych” (jednej z funkcji wirtualnej centrali) można teraz dodać do listy dni wyjątkowych (wolnych od pracy), jednym kliknięciem wszystkie niedziele wolne od handlu w 2018 roku. Aby to zrobić:
- wejdź w schemat swojej centrali. Kliknij ikonkę z „+”, tj. „Wstaw nowy schemat do centrali”,
- wybierz z narzędzi „Warunek Czasowy”,
- w nowo otwartym okienku „Warunku czasowego”, w bloku o nazwie „Kiedy planujesz wolne?” kliknij na niebieską ikonkę z kalendarzem, a następnie zatwierdź nowe ustawienia.
Wszystkie niedziele, w których w obecnym roku będzie obowiązywać zakaz handlu, zostaną teraz dodane do Twojej listy.
Zachęcamy do testowania omówionych funkcjonalności.