Listopad w TeleCube – podsumowanie miesiąca
Choć łatwo zatracić się w atmosferze oczekiwania na zbliżające się Święta, my cały czas twardo stąpamy po ziemi i intensywnie dopinamy ostatnie tegoroczne projekty. Nie inaczej było w minionym miesiącu.
📢 W listopadzie m.in. wprowadziliśmy możliwość przenoszenia do TeleCube polskich, firmowych numerów komórkowych; udostępniliśmy nowe numery komórkowe, w tym numery platynowe i diamentowe oraz nagraliśmy 2 wideotutoriale. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszych listopadowych realizacji.
Do TeleCube można było od dawna przenosić firmowe numery stacjonarne (polskie i niektóre zagraniczne). W listopadzie rozszerzyliśmy naszą ofertę w tej kwestii, wdrażając możliwość przenoszenia do TeleCube firmowych, polskich numerów komórkowych.
Procedura przeniesienia numeru komórkowego jest praktycznie identyczna jak w przypadku przeniesienia numeru stacjonarnego. Finalizacja może nastąpić nawet do 2 dni od momentu dostarczenia TeleCube Umowy dotyczącej przeniesienia numeru. Co warte podkreślenia numery komórkowe (w odróżnieniu od numerów stacjonarnych) można przenieść także w dni świąteczne. Zachęcamy do zapoznania się z dedykowaną stroną poświęconą przenoszeniu numerów komórkowych do TeleCube – przenies-numer-komorkowy.telecube.pl/ oraz naszym poradnikiem, w którym opisujemy krok po kroku, co należy zrobić, żeby przenieść numer.
Promocja! Dla Klientów, którzy w dniach od 1 grudnia br. do 31 stycznia 2023 r. podpiszą Umowę z TeleCube i przeniosą w podanym terminie do TeleCube aktualnie używane u innego operatora polskie, firmowe numery komórkowe przygotowaliśmy promocję. W jej ramach firmy, które spełnią powyższe warunki nie będą musiały uiszczać opłaty aktywacyjnej za przeniesione w ww. terminie numery komórkowe.
W listopadzie miała miejsce jedna aktualizacja TeleCube CRM. W jej ramach zrealizowano delikatny, kolorystyczny lifting Karty Kontaktu oraz wprowadzono możliwość dodawania własnych avatarów dla kontaktów i użytkowników.
Gdzie i jak można dodać avatar?
- Użytkownik może ustawić swój avatar, klikając na swój profil w górnym pasku (umieszczony w prawym rogu paska), a następnie na „Ustaw avatar” i pobierając odpowiednią grafikę, która ma pełnić funkcję avatara.
- Avatar dla kontaktu można wstawić w profilu danego kontaktu, klikając w ikonkę (domyślny avatar) zamieszczony przy imieniu i nazwisku kontaktu.
Do puli numerów TeleCube dodaliśmy polskie numery komórkowe, rozpoczynające się od sekwencji cyfr: 455 450 (2-9)XX, 455 454 XXX, 455 455 XXX oraz 455 456 XXX.
Wśród nich znalazły się m.in. numery platynowe oraz numery z nowo wprowadzonej grupy tj. diamentowe. Numery diamentowe jest to wyselekcjonowana grupa polskich numerów komórkowych, które posiadają bardzo łatwą do zapamiętania sekwencję tworzących je cyfr. Numery diamentowe są naszymi najdroższymi numerami i są wyceniane indywidualnie. Szczegółowe informacje dotyczące wybranego numeru diamentowego można uzyskać po uprzednim kontakcie z konsultantem TeleCube.
Aktualna lista numerów platynowych i diamentowych jest dostępna na tej stronie. Wśród numerów platynowych można znaleźć m.in. 455 455 505, 455 455 405, 455 456 555, 455 454 445, natomiast w zestawieniu numerów diamentowych znajdują się np. takie „diamenty” jak: 455 455 455, 455 455 555, 455 450 455, 455 456 456, 455 456 457.
Zachęcamy do zapoznania się z dostępnymi numerami i skorzystania z oferty.
Do niedawna, jeśli przy wysyłce wiadomości SMS chciało się skorzystać z kontaktów zamieszczonych w książce telefonicznej można było wysyłać SMSy tylko do wszystkich kontaktów. W listopadzie wdrożyliśmy możliwość wyboru określonych kontaktów z książki telefonicznej i wysyłania SMSów stricte do nich.
Aby skorzystać z wprowadzonej opcji, należy wejść do zakładki Książka Telefoniczna na Panelu Klienta TeleCube Wirtualna Centrala > Książka Telefoniczna. Następnie w bloku dedykowanym konkretnej książce należy kliknąć buton „Edytuj”. W kolejnym kroku prosimy zaznaczyć poprzez checkbox wybranych odbiorców, a następnie kliknąć niebieski button „Wyślij SMS”, który przenosi do Bramki SMS. Dalszy proces wysyłki SMS przebiega już standardowo.
W listopadzie zrealizowaliśmy 2 kolejne filmy szkoleniowe instruujące, w jaki sposób dodać telekonferencje oraz bramkę SMS do schematu centrali TeleCube.
Jak dodać i skonfigurować funkcję bramka SMS? 🎬 Zapraszamy na seans
Telekonferencje w schemacie centrali? 🎬 Kliknij i sprawdź
Last but not least, czyli listopadowe statystyki, dotyczące aktywności naszych Klientów.
W listopadzie bieżącego roku, w porównaniu do listopada roku poprzedniego:
- Ilość połączeń (minut) wychodzących zrealizowanych przez Klientów TeleCube wzrosła o 33,1%.
- Ilość połączeń (minut) przychodzących zrealizowanych przez Klientów TeleCube zwiększyła się o 5,3%.
- Liczba wysłanych przez naszych Klientów SMSów wzrosła o 103,7 %.
Dziękujemy serdecznie drodzy Klienci, że tak chętnie korzystacie z naszych usług.
W przypadku jakichkolwiek zapytań zachęcamy do kontaktu z nami od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Jesteśmy dostępni via czat, telefon (221 13 14 15), email: info@telecube.pl lub widget callback Ringy .
—
Uzupełniająco zapraszamy do lektury następujących stron www:
Artykuł o przenoszeniu numerów komórkowych do TeleCube w Telepolis.pl
Numery komórkowe w telefonii TeleCube – sprawdź szczegóły