Podsumowanie grudnia w TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 3 stycznia 2023

Grudzień w TeleCube – podsumowanie miesiąca

Nowy rok powitaliśmy w słonecznej aurze, pełni optymizmu i planów oraz dumni ze zrealizowanych w 2022 roku projektów. Na analizę minionego roku przyjdzie czas niebawem, tymczasem przedstawiamy podsumowania tego co wydarzyło się w TeleCube w poprzednim miesiącu.

📢 W grudniu m.in. zostaliśmy przyjęci w poczet członków Polskie Izby Informatyki i Telekomunikacji oraz wdrożyliśmy aktualizacje w naszej wirtualnej centrali i systemie CRM. Zachęcamy do lektury artykułu.


Zostaliśmy członkami PIIT

Na początek chcielibyśmy się podzielić bardzo przyjemną dla nas informacją. Otóż w minionym miesiącu zostaliśmy oficjalnie przyjęci do grona członków Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji (w skrócie PIIT). Serdecznie za to dziękujemy. Dołożymy wszelkich starań, aby współpraca przynosiła jak najwięcej korzyści.

Czym jest PIIT? Jest to organizacja pozarządowa, funkcjonującą od 1993 roku, reprezentująca interesy gospodarcze firm przemysłu teleinformatycznego. Obecnie Izba zrzesza ponad 130 członków, którymi są głównie przedsiębiorcy prowadzący działalność w obszarze teleinformatyki. Więcej informacji na temat PIIT można uzyskać na stronie: www.piit.org.pl

Przypominamy, że jesteśmy również członkami: Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach oraz Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach. 

Aktualizacje w Wirtualnej Centrali

Zapowiedź przed połączeniem

Wprowadziliśmy nową funkcji do Wirtualnej Centrali tj. zapowiedź przed połączeniem.

Dzięki niej można przygotować dla konkretnego konta SIP indywidualną zapowiedź, która będzie odtwarzana osobie, do której dzwonimy, przed rozpoczęciem rozmowy. Działa to w ten sposób, że strona odbierająca połączenie najpierw usłyszy wgrany komunikat, a po jego odsłuchaniu następuje realizacja rozmowy pomiędzy stronami.

Jak wdrożyć nową funkcjonalność?

  • Krok 1. Wejdź na Panelu Klienta TeleCube w edycję wybranego konta SIP.
    W tym celu, w górnym menu wybierz: Wirtualna Centrala > Konta SIP (Wewnętrzne) W butonie dedykowanym danemu kontu SIP kliknij ikonkę z zębatką, a następnie na „Edytuj ustawienia konta SIP”.
  • Krok 2. W sekcji: „Zapowiedź przed połączeniem”, wgraj przygotowaną wcześniej zapowiedź lub utwórz ją za pomocą (umieszczonego w tej sekcji) Wirtualnego Lektora.
  • Krok 3. Zapisz wprowadzone ustawienia, klikając na dole strony w buton „Zapisz”.

Filtrowanie statusów wiadomości po wysyłce kampanii SMS

Po wysłaniu kampanii SMS można obecnie w Panelu Klienta TeleCube sortować i wyodrębnić wiadomości względem konkretnych statusów np. tylko dostarczone, albo tylko wysłane itp. Jest to szczególnie przydatne gdy w danej kampanii wysłano dużą ilość SMSów i chcemy w prosty sposób przeanalizować jej skuteczność.

Jak skorzystać z tej opcji?  W Panelu Klienta w górnym menu wybierz: Bramka SMS > Historia Wiadomości. Następnie wyszukaj konkretną kampanię, a w wierszu jej dotyczącym kliknij „…” (trzy kropki), a potem na: „Pokaż przebieg wysyłki”. W okienku zawierającym zestawienie wysłanych SMSów wybierz z listy interesujący Cię status wysyłki i kliknij na niego, aby otrzymać pożądane wyniki.

Dynamiczne konta SIP w CRM

W grudniu miała również miejsce aktualizacja w naszym systemie CRM, wprowadzająca możliwość wyboru dynamicznego konta SIP, które jest alternatywą dla konta SIP statycznego.

Dynamiczne numery wewnętrzne, polecamy np. firmom, których pracownicy nie mają stałego stanowiska pracy, a tym samym swojego urządzenia telefonicznego i korzystają z tych, które są aktualnie dostępne. Wykorzystując dynamiczne konta SIP, pracownik może realizować połączenia z dowolnego urządzenia oraz konta SIP, które nie jest w danym momencie używane.
Aby jednak pracownik mógł korzystać z kilku kont i w odpowiednim momencie dokonywać wyboru jednego z nich, należy wcześniej w systemie przyporządkować do danego użytkownika konta, z jakich może on dokonać wyboru po zalogowaniu.

Szczegółowe informacje na temat dynamicznych i statycznych kont SIP w TeleCube CRM umieściliśmy na stronie: wiki.telecube.pl/books/uzytkownicy/page/statyczne-oraz-dynamiczne-numery-wewnetrzne

2 wideotutoriale i film reklamowy

W grudniu zwiększyliśmy o kolejne 2 pozycje pulę tutoriali wideo pokazujących jak dodawać konkretne elementy do schematu centrali TeleCube.

Jak dodać i skonfigurować funkcję punkt kontrolny?🎬 Kliknij i sprawdź

Jak dodać i skonfigurować funkcję zespół/grupa telefonów?🎬 Zapraszamy na seans

Ponadto przygotowaliśmy film reklamowy dotyczący przenoszenia polskich, firmowych numerów komórkowych do naszej telefonii 🎬 Zachęcamy do obejrzenia

Grudniowe statystyki

Na zakończenie prezentujemy grudniowe statystyki, dotyczące aktywności naszych Klientów.

W grudniu 2022 roku, w porównaniu do grudnia 2021 roku:

  • Ilość połączeń (minut) wychodzących zrealizowanych przez Klientów TeleCube wzrosła o 31,84%.
  • Ilość połączeń (minut) przychodzących zrealizowanych przez Klientów TeleCube zwiększyła się o 5%.
  • Liczba wysłanych przez naszych Klientów SMSów wzrosła o 86,41%.

Dziękujemy serdecznie drodzy Klienci, za korzystanie z naszych usług.

W przypadku jakichkolwiek pytań bądź sugestii zachęcamy do kontaktu z nami od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Jesteśmy dostępni via czat (na stronie www), telefon (221 13 14 15), email: info@telecube.pl lub widget callback Ringy.