Podsumowanie października 2022 w TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 3 listopada 2022

Październik w TeleCube – podsumowanie miesiąca

Pierwsze dni listopada już za nami, dlatego spieszymy z podsumowaniem zeszłego miesiąca.
📢 W październiku m.in. wdrożyliśmy kolejne zmiany w TeleCube CRM, stworzyliśmy kilka nowych filmów, a ponadto udostępniliśmy 200 polskich numerów komórkowych, wśród których znalazła się spora grupa numeracji platynowej.


3 rozbudowane aktualizacje w TeleCube CRM

W minionym miesiącu miały miejsce aż 3 aktualizacje w TeleCube CRM. Przyniosły one wiele mniejszych i większych modyfikacji oraz nowości, wśród których znalazły się m.in.

  • Nowe okienko w dialerze, które pomoże przełączać rozmowy pomiędzy pracownikami. W polu transferu połączenia klikając ikonkę ludzika możliwy jest wybór numeru innego użytkownika CRMu i skierowanie połączenia zarówno na jego numer wewnętrzny, jak i inne przypisane do niego numery.
  • Został zaktualizowany profil TeleCubeSIP łączący go z narzędziem TeleCubeCRM. Po wybraniu profilu TeleCubeCRM dla danego numeru wewnętrznego, w przypadku odebrania połączenia na TeleCubeSIP automatycznie otworzy się profil kontaktu na TeleCubeCRM.
  • Nowa, rozbudowana wyszukiwarka kontaktów, która pozwala na tworzenie baz i filtrowanie danych nawet po kilku różnych wartościach.
  • Możliwość eksportu danych z bazy kontaktów. Dane o osobach/organizacjach można wyeksportować do arkusza CSV. Dane można wcześniej przefiltrować, w ten sposób, żeby uzyskać zawężoną bazę przeznaczoną do eksportu. Oznacza to, że jeżeli masz dodanych w kontaktach 1000 osób, a poprzez wyszukiwanie ograniczysz ich ilość do 200, to zlecając eksport, otrzymasz plik z wyselekcjonowanymi 200 wierszami. Warto zaznaczyć, że obecnie nie da się jeszcze wyeksportować opiekunów, obserwatorów oraz tagów, ale w najbliższej przyszłości będzie to możliwe.

Nowa numeracja komórkowa 455 450 (0-1)XX

Do puli numerów TeleCube dodaliśmy 200 polskich numerów komórkowych. Rozpoczynają się one od sekwencji cyfr 455 450 0XX i 455 450 1xx. Numery standardowe i złote możecie sprawdzić oraz nabyć w Panelu Klienta TeleCube. W tym celu należy przejść kolejno przez zakładki: „Wirtualna Centrala” > „Numery Telefonów” a następnie, kliknąć buton „Dodaj numer z puli krajowej lub zagranicznej”, a w sekcji „Szukaj”„Wybierz Strefę” wybrać z rozwijanej listy „Polskie numery komórkowe [455]”. Jeśli chciałbyś zobaczyć złote numery, zaznacz pole przy „Pokaż tylko złote numery”.

Gdyby jednak interesowały Cię nasze najładniejsze numery tzn. numery platynowe, to warto zapoznać się z ich aktualnym zestawieniem, gdzie na stronie 6 znajdują się numery z puli 455. Wśród ten numeracji są dostępne m.in. takie propozycje jak: 455 450 045, 455 450 050, 455 450 111, 455 450 055, 455 450 100.

Uaktualniona wersja 1.5 dokumentacji API

Udostępniliśmy nową wersję naszej dokumentacji API. Została ona opatrzona numer 1.5. W porównaniu do wersji poprzedniej dodano na stronie 68, w tabelce „Struktura żądania HTTPS” wiersz dotyczący Pola „name”. Dokumentację API można pobrać w Panelu Klienta TeleCube wchodząc w zakładki „Rozbudowa Centrali” > „Integracja (API)”

Kolejne tutoriale na firmowym kanale YouTube

W październiku kontynuowaliśmy realizację filmów szkoleniowych pokazujących jak dodać konkretny element do schematu centrali TeleCube. Wśród nowych produkcji znalazły się:

Jak dodać i skonfigurować funkcję autoryzacja KeyPass? 🎬 Zapraszamy na seans

Jak dodać i skonfigurować funkcję poczta głosowa? 🎬 Kliknij i sprawdź

Oprócz tego przygotowaliśmy także dla Ciebie film 🎬 Jak zintegrować Wirtualną Centralę z platformą Zapier? 🎬 Zapraszamy na seans

Październikowe statystyki

I na koniec trochę statystyk. Tradycyjnie porównujemy dane dotyczące korzystania z naszych usług w minionym miesiącu versus adekwatne dane z odpowiadającego mu miesiąca roku poprzedniego. W październiku 2022 r. odnotowaliśmy:

  • Wzrost o ponad 118%, liczby wysłanych przez naszych Klientów SMSów.
  • Wzrost o ponad 29% ilości połączeń (minut) wychodzących zrealizowanych przez naszych Klientów.

Wartym odnotowania jest również fakt, że na dzień 31 października br. mieliśmy o 40% więcej numerów przeniesionych w tym roku do TeleCube w porównaniu do ilości numerów przeniesionych do TeleCube w całym roku 2021 r.
Dziękujemy Wam, drodzy Klienci, że tak chętnie przenosicie do nas swoje numery i korzystacie z naszych usług.

Przetestuj wirtualną centralę przez 14 dni bez zobowiązań i opłat.

Opracuj i wypróbuj swoją testową infolinię.

Tym optymistycznym akcentem wieńczymy nasze podsumowanie. W przypadku jakichkolwiek sugestii bądź pytań zachęcamy do kontaktu z nami. Jesteśmy dostępni via czat, telefon (221 13 14 15) lub email: info@telecube.pl od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.