Podsumowanie sierpnia. Pliki w TeleCube CRM i integracja z Zendesk.
Wakacje niestety już dobiegły końca. Pomimo że większość naszych pracowników w okresie letnim skorzystała z zasłużonego urlopu, to nie wpłynęło to na płynność projektową. Prace były realizowane terminowo i sierpień, podobnie jak lipiec przyniósł kilka nowości. 📢 Między innymi udostępniliśmy integrację z Zendesk oraz wdrożyliśmy funkcję pliki do TeleCube CRM. O szczegółach naszych projektów piszemy w niniejszym artykule.
Nasz autorski system CRM rozwija się z każdym miesiącem. W sierpniu dokonaliśmy jego kolejnej aktualizacji. Jej efektem jest pojawienie się możliwości dodawania plików.
Dodanie pliku może odbywać się w:
- zdarzeniu billingowym (np. SMS, rozmowa telefoniczna), w przypisanej do niego notatce,
- profilu konkretnego kontaktu (pliki można dodać bezpośrednio lub w powiązanej z nim notatce),
- zakładce Pliki (do której można wejść klikając kolejne w Panel Zarządzania > Ustawienia CRM), przy wykorzystaniu butonika „Dodaj plik”.
Zarządzać plikami możesz w ww. zakładce Pliki (w Panelu Zarządzania). Można w niej m.in., sprawdzić ile zostało jeszcze wolnej przestrzeni dyskowej dedykowanej na pliki. Jeśli jest jej mało, możesz ją dokupić. Przykładowo: dokupienie 5 GB przestrzeni kosztuje: 10 zł netto / miesiąc + jednorazowa opłata aktywacyjna (4,67 zł neto). Standardowo przydzielamy na jedno konto (niezależnie od ilości użytkowników) 10 GB miejsca.
Pliki umieszczane w TeleCube CRM muszą być odpowiednio zapisane. Użytkownik ma do wyboru następujące formaty: mp3, jpeg, png, pdf, zip, rar, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, txt lub csv. Co ważne, dany plik nie może ważyć więcej niż 50 Mb.
Zapraszamy do korzystania z nowej funkcjonalności. Więcej szczegółów na temat dodawania i zarządzania plikami znajdziesz w naszym poradniku.
Zendesk jest wielokanałową platformą internetową dedykowaną do obsługi Klienta. W głównej mierze ułatwia pracę działów: wsparcia oraz sprzedaży.
Z przyjemnością informujemy, że w sierpniu udostępniliśmy integrację TeleCube z Zendesk. Klienci, którzy z niej skorzystają będą w panelu Zendeska widzieć informacje dotyczące połączenia telefonicznego realizowanego przy użyciu telefonii TeleCube.
Dane połączenia będzie miało w Zendesk status zdarzenia. Będzie można do niego (już na panelu Zendesk) dodać określone opcje/opisy np. opiekuna, obserwującego czy adekwatne tagi.
Warto zaznaczyć, że oprogramowanie Zendesk należy nabyć we własnym zakresie, TeleCube nie pośredniczy w jego zakupie. Zachęcamy do lektury tutorialu opisującego, w jaki sposób zintegrować TeleCube z Zendesk
W podsumowaniu dotyczącym lipca zachęcaliśmy do obejrzenia trzech nowych filmów na firmowym kanale TeleCube, na platformie YouTube. Sierpień nie był pod tym względem aż tak owocny. Niemniej jedną produkcję udało nam się zrealizować. Miała ona co prawda oficjalną premierę 1 września, ale że powstała w sierpniu uwzględniliśmy ją w niniejszym podsumowaniu 🎬 Jak zintegrować widget callback Ringy z Selly.pl? 🎬 zapraszamy na seans
Tradycyjnie, zwieńczeniem artykułu podsumowującego konkretny okres w TeleCube będą statystyki dotyczące aktywności naszych Klientów. Oto one.
W sierpniu 2022 r. w porównaniu do adekwatnego miesiąca w roku 2021:
- Ilość połączeń (minut) wychodzących zrealizowanych przez Klientów TeleCube wzrosła o 33,5%.
- Liczba wysłanych przez naszych Klientów SMSów zwiększyła się o ponad 103%.
Dziękujemy Wszystkim naszym Klientom za zaufanie i zaangażowanie.
Jeśli masz pytania związane z artykułem chętnie udzielimy na nie odpowiedzi. Skontaktujesz się z nami poprzez: telefon (221 13 14 15), email: info@telecube.pl lub czat na stronie www. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.