To funkcja umożliwiająca ustawienie odpowiednich komunikatów i schematu połączeń w wirtualnej centrali, w zależności od tego w jaki dzień i w jakich godzinach dana osoba dzwoni do Twojej firmy.
Opcja ta powstała by umożliwić informowanie klientów o godzinach funkcjonowania firmy, urlopie lub alternatywnych źródłach kontaktu albo pozyskania informacji, jak również ustawienia przekierowania połączeń.
Dzięki niej, w godzinach pracy, rozmowy są przekazywane do odpowiednich osób, a poza tymi godzinami dzwoniący jest informowany o dniach i godzinach działania firmy i zachęcany do kontaktu właśnie w tych okresach lub przekierowywany na np. numer zewnętrzny czy pocztę głosową.
Warunki czasowe można również zastosować, gdy planujesz przerwę w działalności Twojej firmy. Podając datę lub zakres dni kiedy Twoja firma będzie nieczynna (np. z okazji urlopu lub świąt), możesz ustawić trzeci warunek działania Twojej centrali, dotyczący ww. wyjątkowych okazji.
Warunki czasowe polecamy stosować każdej firmie, która chce utrzymać kontakt z klientami nawet poza godzinami pracy.
Sprawdź jak działa warunek czasowy i inne funkcje e-centrali. Przetestuj bezpłatnie przez 14 dni wybrany pakiet wirtualnej centralki. Bez zobowiązań i bez karty kredytowej.
Po zalogowaniu do Panelu na stronie głównej wybierz opcję „Wirtualna Centrala”, a następnie „Moje Centralki”.
Kolejny krok to wybranie schematu Twojej centralki, do której chcesz dodać ten element. Po wejściu w schemat kliknij w ikonę stopera i ustaw parametry swojego warunku czasowego.
Pamiętaj aby ustawić co najmniej dwa odrębne warunki – jeden w godzinach funkcjonowania firmy, a drugi poza godzinami pracy. Warunek czasowy najlepiej umieścić na początku schematu i od razu powiązać go z elementem „Start”.
Zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym przedstawiamy w jaki sposób wdrożyć w swojej firmowej centralce funkcję warunku czasowego. Życzymy udanego seansu!