1. Kto jest Administratorem powierzanych przeze mnie danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest Thulium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7, 31-827 Kraków, wpisaną do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie pod numerem 0000409650, NIP 6783144527, REGON 122496015.
2. Czy TeleCube posiada powołanego Inspektora Ochrony Danych Osobowych?
Oczywiście. Uważamy, że jednym z głównych elementów dbania o bezpieczeństwo danych jest regularny nadzór osób wyspecjalizowanych w ich ochronie. Dlatego też, aby zachować całkowitą bezstronność w ocenie stosowanych przez nas środków, zdecydowaliśmy się powołać zewnętrznego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
3. Mam pytanie dotyczące ochrony danych w Państwa firmie. Jak mogę je zadać?
Zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Maciejem Bednarkiem pod adresem: iod@telecube.pl lub Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 12 397 53 00 bądź adresem: kontakt@thulium.pl.
4. Czy musimy podpisać z Państwem odrębną umowę powierzenia danych osobowych?
Tak. Ustawodawca natomiast, zgodnie z art. 28 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) nie określa, która strona powinna wyjść z inicjatywą podpisania tego rodzaju umowy. Jak wspomnieliśmy powyżej, kwestie ochrony danych osobowych są dla nas niezwykle istotne, dlatego też, po rejestracji w naszej usłudze, otrzymają Państwo przygotowany dokument, który uprawniona osoba z Państwa strony powinna podpisać i odesłać:
- Skanem na adres: info@telecube.pl.
- Listownie na adres: Thulium Sp. z o.o. os. Złotej Jesieni 7, 31-827 Kraków.
5. Czy wyrażenie tzw. Zgód marketingowych jest obligatoryjne do korzystania z serwisu?
Oczywiście, że nie. Niemniej, zachęcamy Cię do tego, będziesz na bieżąco informowany o nowościach w TeleCube oraz dostaniesz od nas bonus w postaci powiększonego salda na start i przetestowanie usługi!
Po dokonaniu rejestracji, przy pierwszej wizycie w Panelu Klienta, Twoim oczom ukaże się okienko, w którym możesz wyrazić zgodę na kontakt marketingowy z naszej strony. Po akceptacji wszystkich pól, Twoje saldo zostanie powiększone!
6. Gdzie mogę zapoznać się z Państwa Polityką Prywatności?
Nasza Polityka Prywatności dostępna jest pod adresem: https://www.telecube.pl/polityka-prywatnosci/
7. Czy na mojej infolinii, stworzonej w TeleCube, muszę ustawić informacje dotyczące nagrywania rozmów i przetwarzania danych osobowych?
Absolutnie tak! W przypadku przetwarzania jakichkolwiek danych osobowych drugiej strony, konieczne jest spełnienie wobec niej tzw. obowiązku informacyjnego. Aby go dochować, zachęcamy do kontaktu z Państwa Inspektorem Ochrony Danych, aby przygotował Państwu stosowne komunikaty dostosowane do charakteru Państwa działalności i pozyskiwanych przez Państwa danych.
W kwestiach technicznych związanych z ustawieniem komunikatu na infolinii nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta.