Ikonka RODO

RODO

Komunikat dotyczący RODO

Szanowni Państwo!

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyli nas Państwo decydując się na korzystanie z naszych usług. Doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, jak wielką wartość stanowią dane osobowe, które nam Państwo powierzają. Dlatego też, przykładamy ogromną wagę i wkładamy wiele wysiłku w to, aby były one bezpieczne i na bieżąco monitorujemy i aktualizujemy nasze procedury i systemy, aby zagwarantować Państwu maksymalny możliwy poziom bezpieczeństwa danych.

Dążymy do tego, aby kwestie ochrony danych osobowych w TeleCube były dla Państwa przejrzyste, jasne i czytelne. Dlatego też, poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz dokumenty, które stosujemy i które pozwolą Państwu lepiej zaznajomić się z tematem.

1. Kto jest Administratorem powierzanych przeze mnie danych osobowych?

Administratorem Państwa danych osobowych jest Thulium Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Krakowie, os. Złotej Jesieni 7, 31-827 Kraków, wpisaną do Rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie pod numerem 0000409650, NIP 6783144527, REGON 122496015.

2. Czy TeleCube posiada powołanego Inspektora Ochrony Danych Osobowych?

Oczywiście. Uważamy, że jednym z głównych elementów dbania o bezpieczeństwo danych jest regularny nadzór osób wyspecjalizowanych w ich ochronie. Dlatego też, aby zachować całkowitą bezstronność w ocenie stosowanych przez nas środków, zdecydowaliśmy się powołać zewnętrznego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

3. Mam pytanie dotyczące ochrony danych w Państwa firmie. Jak mogę je zadać?

Zapraszamy do kontaktu z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Maciejem Bednarkiem pod adresem: iod@telecube.pl lub Biurem Obsługi Klienta pod numerem: +48 12 397 53 00 bądź adresem: kontakt@thulium.pl.

4. Czy musimy podpisać z Państwem odrębną umowę powierzenia danych osobowych?

Tak. Ustawodawca natomiast, zgodnie z art. 28 ust. 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) nie określa, która strona powinna wyjść z inicjatywą podpisania tego rodzaju umowy. Jak wspomnieliśmy powyżej, kwestie ochrony danych osobowych są dla nas niezwykle istotne, dlatego też, po rejestracji w naszej usłudze, otrzymają Państwo przygotowany dokument, który uprawniona osoba z Państwa strony powinna podpisać i odesłać:

  1. Skanem na adres: info@telecube.pl.
  2. Listownie na adres: Thulium Sp. z o.o. os. Złotej Jesieni 7, 31-827 Kraków.

5. Czy wyrażenie tzw. Zgód marketingowych jest obligatoryjne do korzystania z serwisu?

Oczywiście, że nie. Niemniej, zachęcamy Cię do tego, będziesz na bieżąco informowany o nowościach w TeleCube oraz dostaniesz od nas bonus w postaci powiększonego salda na start i przetestowanie usługi!
Po dokonaniu rejestracji, przy pierwszej wizycie w Panelu Klienta, Twoim oczom ukaże się okienko, w którym możesz wyrazić zgodę na kontakt marketingowy z naszej strony. Po akceptacji wszystkich pól, Twoje saldo zostanie powiększone!

 

6. Gdzie mogę zapoznać się z Państwa Polityką Prywatności?

Nasza Polityka Prywatności dostępna jest pod adresem: https://www.telecube.pl/polityka-prywatnosci/

7. Czy na mojej infolinii, stworzonej w TeleCube, muszę ustawić informacje dotyczące nagrywania rozmów i przetwarzania danych osobowych?

Absolutnie tak! W przypadku przetwarzania jakichkolwiek danych osobowych drugiej strony, konieczne jest spełnienie wobec niej tzw. obowiązku informacyjnego. Aby go dochować, zachęcamy do kontaktu z Państwa Inspektorem Ochrony Danych, aby przygotował Państwu stosowne komunikaty dostosowane do charakteru Państwa działalności i pozyskiwanych przez Państwa danych.
W kwestiach technicznych związanych z ustawieniem komunikatu na infolinii nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji w godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta.