Wirtualna Centrala Telefoniczna jest prostym w obsłudze rozwiązaniem usprawniającym i automatyzującym komunikację telefoniczną z Twoimi Klientami oraz pomiędzy Twoimi pracownikami. Dzięki swoim licznym funkcjom (jak np. automatyczna sekretarka, kolejkowanie, statystyki z kolejek, biling online, ankieta SMS czy nagrywanie rozmów) pomoże Tobie w bezproblemowy sposób zarządzać połączeniami telefonicznymi w Twojej firmie. Będziesz mógł sprawować nad nimi stałą kontrolę, analizować je, gdziekolwiek jesteś oraz automatyzować wybrane działania związane z połączeniami telefonicznymi bądź SMSami.
•
Wirtualna centrala TeleCube jest oparta na telefonii VoIP TeleCube. Dzięki czemu możesz do niej przenieść swoje aktualnie posiadane numery stacjonarne albo skorzystać z puli numerów TeleCube. W ramach polskich numerów stacjonarnych oraz komórkowych oferujemy łatwe do zapamiętania numery złote.
Bez względu na to czy pracujesz w biurze czy w domu czy też jesteś na urlopie, możesz korzystać z Twojego numeru stacjonarnego i w pełni kontrolować wszystkie realizowane połączenia, zarówno z Klientami jak i wewnątrz firmy. Połączenia możesz wykonywać np. przy użyciu laptopa (czy komputera stacjonarnego) ze słuchawkami i darmową aplikacją TeleCube SIP lub telefonu VoIP (przewodowego, bezprzewodowego) albo telefonu komórkowego z aplikacją VoIP.
•
Rozmowy w sieci TeleCube są bezpłatne, a połączenia na polskie i zagraniczne numery są oferowane po bardzo konkurencyjnych stawkach.
Wirtualna centrala jest dostępna (już od 39 zł netto / miesiąc) w formie 4 pakietów, które różnią się ceną, ilością numerów oraz dostępnymi funkcjami. Wybrany pakiet możesz przetestować przez 14 dni, (bez zobowiązań, opłat i wpisywania karty kredytowej) a po okresie testowym płacić za niego po promocyjnych stawkach, dzięki najnowszej promocji „Przybij 5 z TeleCube”. Na dzień dobry oferujemy 10% rabatu na miesięczny abonament e-centrali, a jeśli przeniesiesz do nas swoje numery, możesz otrzymać nawet 30% rabatu. Sprawdź szczegóły Promocji i pozostałe bonusy.
•
Poznaj wybrane możliwości wirtualnej centrali