Ikonka Poczta głosowa

Poczta głosowa

nowej generacji – prosto na Twoją skrzynkę mailową

Co to jest?

Funkcja, dzięki której dzwoniący może pozostawić Tobie informację głosową, w postaci nagrania. Nagranie może zostać wysłane na dowolny (wybrany przez Ciebie) adres mailowy lub doręczone na konkretny numer wewnętrzny*.

Przeznaczenie?

Aby udostępnić możliwość pozostawienia wiadomości głosowej, gdy:

  • połączenie jest realizowane poza godzinami pracy,
  • nikt nie może aktualnie odebrać połączenia (np. nie ma nikogo w biurze),
  • dany numer jest do tego dedykowany (np. gdy chcesz by klienci pozostawiali konkretne informacje, dzwoniąc pod ten numer).

Jak włączyć?

Jeśli posiadasz centralę TeleCube:

  • w głównym menu wejdź do opcji „Wirtualna Centrala”, a następnie wybierz „Moje Centralki”,
  • przejdź do schematu wirtualnej centrali, do którego chcesz dodać element poczty głosowej,
  • kliknij w zielony przycisk z krzyżykiem i wybierz ikonę poczty głosowej (ikona taśmy),
  • podaj numer wewnętrzny* lub adres e-mail na jaki mają być wysyłane pozostawione wiadomości,
  • wgraj zapowiedź jaką chcesz by usłyszała osoba po połączeniu się z Twoją pocztą głosową lub skorzystaj z wirtualnego lektora,
  • ustaw maksymalny czas nagrywanej wiadomości lub wpisz „0” gdy nagranie pozostawione na poczcie może mieć dowolną długość,
Edytor Poczty Głosowej na Panelu Klienta TeleCube
Poczta głosowa w TeleCube
  • umieść funkcję „Poczta głosowa” w miejscu (schemacie centrali), w którym chcesz by była aktywna.

Jeśli nie posiadasz centrali TeleCube:

  • wejdź w głównym menu w „Wirtualna Centrala” > „Konta SIP (Wewnętrzne)”,
  • kliknij przy danym numerze w przycisk umieszczony po prawej stronie,
  • wybierz „Edytuj ustawienia konta SIP”,
  • przejdź do zakładki „Poczta Głosowa (Voice2Mail)” i zaznacz pole przy „Włącz usługę poczty głosowej”,
  • ustal kod PIN, podaj adres mailowy, nagraj lub załącz komunikat powitalny (aby nagrać wiadomość powitalną należy wybrać na telefonie *98 > kod PIN > 0), a następnie zaznacz w jakich sytuacjach ma być emitowana zapowiedź powitalna.

System przechowuje w danym momencie maksymalnie 100 nagrań. Należy zatem pamiętać, aby je co pewien czas usuwać.

* W przypadku nagrania pozostawionego na numerze wewnętrznym jego długość może wynosić maksymalnie 20 minut. W przypadku nagrania na pocztę email nie ma ograniczeń czasowych.

Jak dodać funkcję poczta głosowa do schematu centrali?

Zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym przedstawiamy w jaki sposób wdrożyć w swojej firmowej centralce funkcję poczty głosowej. Życzymy udanego seansu!