Nawet jeśli posiadasz wielu pracowników nie potrzebujesz numeru miejskiego (stacjonarnego) dla każdego z nich. Wystarczy jeden stacjonarny lub komórkowy numer telefonu, a dla poszczególnych osób z Twojej firmy zostaną utworzone numery wewnętrzne (konta SIP), które będzie można wybrać po połączeniu z Twoją firmą. Dzięki numerom wewnętrznym Twoi pracownicy mogą również łączyć się między sobą i nic nie płacić za te połączenia. Co więcej pod numerem wewnętrznym można także umieścić konkretne informacje/komunikaty.
Ograniczenie konieczności kupowania kolejnych numerów miejskich, a także uporządkowanie ścieżki połączeń w firmie i większa, wygodniejsza kontrola nad nimi (przeglądanie billingów, statystyk).
Ponadto, można włączyć warunkowe przekierowanie na inny numer telefonu, jeśli dany wewnętrzny stanie się:
- niedostępny – z powodu wyłączenia go lub braku dostępności do Internetu,
- zajęty – gdy prowadzi rozmowę z drugą stroną,
- nie odbiera – po wskazanym czasie (domyślnie to 30 sekund).
Po zalogowaniu do Panelu:
- na stronie głównej wybierz zakładkę „Wirtualna Centrala”, a w rozwijanym menu „Konta SIP (Wewnętrzne)”,
- dodaj kolejne numery wewnętrzne klikając przycisk „Dodaj” i opcję dla połączeń głosowych,
uzupełnij wszystkie wymagane pola w okienku szczegółów, pamiętając, że numer wewnętrzny musi zawierać od 2 do 5 cyfr i nie może się zaczynać od „99”, „98” oraz „112”.
W ramach pakietów Wirtualnej Centrali udostępniamy określoną ilość numerów wewnętrznych. Jeśli chciałbyś dokupić kolejne, ich koszt wynosi 5 zł netto / miesięcznie za jeden numer wewnętrzny. Przy zakupie jest pobierana jednorazowa opłata aktywacyjna, w wysokości 5 zł netto.
Wchodząc na swój Panel Klienta, na głównej stronie w sekcji „Dostępność Twoich Telefonów” znajdziesz listę wszystkich posiadanych kont wewnętrznych. Sekcja ta dostępna jest w formie widoku tabelarycznego bądź blokowego. Numery uszeregowane są według aktywności konta. Jeśli dane konto SIP obecnie prowadzi rozmowę pojawi się przy nim numer rozmówcy oraz przycisk z dodatkowymi możliwościami.
Przycisk z trzema kropeczkami daje administratorowi usługi możliwość rozłączenia trwającej rozmowy bądź przekierowania rozmówcy na inny numer.
Wybierając opcję „Transfer Połączenia”, w wyświetlonym pop-upie wystarczy wprowadzić numer na jaki ma zostać przekierowana rozmowa oraz kliknąć przycisk „OK”. W efekcie rozmowa zostanie przełączona na podany numer.