W ofercie TeleCube znajdują się numery stacjonarne z Polski, jak i z ponad 50 innych krajów. Co istotne, w większości przypadków (wyjątek stanowią niektóre numery zagraniczne, np. niemieckie) nie ma znaczenia lokalizacja Twojej firmy i możesz dysponować numerami z innego regionu Polski, a nawet z innego Państwa.
Jeśli Twoja firma mieści się np. w Warszawie, a chciałbyś prezentować się nie tylko numerami ze strefy warszawskiej, ale również krakowskiej i wrocławskiej, a do tego numerem z Wielkiej Brytanii, nic nie stoi na przeszkodzie… w TeleCube jest to możliwe.
W ramach konkretnych pakietów przydzielamy do Twojej dyspozycji określoną pulę bezpłatnych numerów miejskich z Polski (od 2 do 20). Jeżeli jednak ta ilość nie jest dla Ciebie wystarczająca możesz dokupić numery. Za każdy kolejny 1 numer zapłacisz 8 zł netto / miesiąc (aktywacja numeru – 2 zł netto / opłata jednorazowa, dotyczy zamienionych numerów, spoza puli przysługującej w ramach pakietu). Jeśli interesują Cię ładniej prezentujące się numery z Polski możemy zaproponować:
- numery złote możesz je zakupić uiszczając jednorazową opłatę aktywacyjną, w wysokości – 100 zł netto,
- numery platynowe, dla których jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi od 400 do 2500 zł netto (przykładowe numery platynowe: 338 338 339, 253 253 252 – stan/dostępność na dzień 18 kwietnia 2024 r.), celem zakupu numeru platynowego należy skontaktować się z działem handlowym, pod numerem 22 113 14 15.
W przypadku numerów zagranicznych ich cena jest różna, w zależności od kraju. Najtańsze numery, np. z USA lub Kanady, są dostępne w cenie 19 zł netto / miesięcznie.
Na życzenie klienta, możemy przydzielić zakres 100 numerów DDI, z konkretnej polskiej strefy numeracyjnej. Miesięczny koszt utrzymania zakresu wynosi 100 zł netto. Numery z zakresu nie wchodzą w skład darmowych numerów miejskich wliczonych do pakietów.
Chciałbyś przenieść do nas swoje numery od obecnego operatora? Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi przeniesienia numeru.
Przetestuj wirtualną centralę przez 14 dni bez zobowiązań i opłat.
Opracuj i wypróbuj swoją testową infolinię.
Oprócz numerów miejskich oferujemy również:
- numery wewnętrzne, dzięki którym można ograniczyć konieczność zakupu dużej puli numerów miejskich i efektywniej kontrolować połączenia w Twojej firmie,
- numery komórkowe do realizacji połączeń telefonicznych i wiadomości SMS.
Jeśli dopiero kupiłeś konkretny pakiet w TeleCube i chcesz dokonać wyboru numerów miejskich, przysługujących Ci w danym pakiecie, zaloguj się do Panelu Klienta:
- Wejdź do menu „Wirtualna Centrala” i wybierz „Numery Telefonu”.
- Kliknij w przycisk „Dodaj numer…”.
- Dokonaj wyboru Twojego numeru, biorąc pod uwagę „Kraj” i „Strefę”. Jeśli masz konkretne preferencje, np. chcesz by dany numer zawierał określony ciąg cyfr, możesz skorzystać z pola wyszukiwarki. Wpisz w niej dane liczby i dzięki temu ułatwisz sobie znalezienie preferowanego numeru.
- Zatwierdź swój wybór, zaznaczając puste pole przy danym numerze, a następnie klikając na przycisk „Dodaj numery”.
- Następne numery możesz dodać do swojej puli pakietowej, powtarzając te same czynności.
W ten sam sposób możesz zakupić numery telefoniczne, które nie są oferowane w ramach pakietów, tj. kolejne numery z Polski, w tym również złote oraz numery zagraniczne.