Udostępniamy, a także przenosimy do naszej sieci polskie numery komórkowe, do realizacji połączeń telefonicznych i wysyłania oraz odbierania SMSów.
Z numerów komórkowych możesz dzwonić w identyczny sposób, jak w przypadku numerów stacjonarnych w TeleCube. Rozmowy zatem możesz wykonywać przy użyciu dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu, realizującego połączenia w technologii VoIP (np. telefon komórkowy z odpowiednim komunikatorem VoIP, laptop z darmową aplikacją TeleCube SIP czy telefon stacjonarny VoIP). SMSy możesz wysyłać/odbierać korzystając z Panelu Klienta TeleCube.
Nie obsługujemy natomiast wiadomości multimedialnych MMS (nie można ich wysyłać, ani odbierać).
>>PRZENIEŚ Firmowy Numer Komórkowy do TeleCube. Jeśli posiadasz u innego operatora numer komórkowy, który jest dobrze znany Twoim Klientom i chciałbyś z niego korzystać w TeleCube, zachęcamy do przeniesienia go do naszej sieci. Realizujemy to bez zbędnego obciążania Ciebie. Wystarczy jedynie, że wypełnisz w Panelu Klienta TeleCube prosty formularz i złożysz u nas stosowny wniosek, a my dopełnimy wszelkich formalności z Twoim obecnym operatorem.
Kliknij i sprawdź jak przenieść numer komórkowy do TeleCube.
Istotne! W przypadku numerów komórkowych dniem, w którym następuje finalne przeniesienie numeru do naszej sieci może być zarówno dzień roboczy jak i świąteczny.
Informujemy, że usługa SMS na przeniesionym numerze komórkowym zostanie uruchomiona max. do 3 dni od dnia finalnego przeniesienia numeru do naszej sieci.<<
Numery komórkowe są dostępne (bez konieczności płacenia za nie stałych opłat abonamentowych), w ilości od 1 do 4, w określonych (tj. Biznes, Premium, Elite) pakietach wirtualnej centrali (dana pula obejmuje również ewentualne numery komórkowe przeniesione do TeleCube). Można je także dokupić do tychże pakietów jak również innych, wybranych usług telefonii TeleCube.
Miesięczny koszt utrzymania (abonament) dodatkowego numeru komórkowego (tj. spoza puli dostępnej w pakietach Biznes, Premium lub Elite) lub dokupionego do określonej usługi TeleCube to: 49 zł netto (przy rozliczeniu prepaid) lub 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/postpaid). Podane ceny dotyczą także numerów komórkowych przeniesionych do TeleCube.
Celem pozyskania polskiego numeru mobilnego należy uiścić jednorazową opłatę aktywacyjną. Wynosi ona: 29 zł netto (numer w ramach Umowy okresowej/postpaid, dostępny w pakiecie lub dokupiony do niego) lub 49 zł netto (numer w opcji prepaid, dostępny w pakiecie albo dokupiony do niego lub opcjonalnie do użytku w okresie testowym) za jeden numer. Powyższe opłaty aktywacyjne obowiązują również numery komórkowe przeniesione do TeleCube.
Koszt za połączenia wychodzące jest zgodny z cennikiem TeleCube. Za połączenia przychodzące dzwoniący do Ciebie płacą według stawki swojego operatora telekomunikacyjnego, jak za połączenie z numerem komórkowym.
Koszt wysłania SMSa, z Twojego numeru komórkowego, jest zgodny z cennikiem TeleCube i wynosi 16 groszy netto / 1 SMS (w cenniku oznaczony jako Krajowy SMS Premium).
Podobnie jak w przypadku numerów stacjonarnych, oferujemy także numery komórkowe, które posiadają łatwą do zapamiętania sekwencję kolejnych, tworzących je cyfr. Są to tzw. numery złote oraz najdroższe – platynowe.
Numery złote są dostępne w panelu Klienta. Można je pobrać samodzielnie, wchodząc po kolei w zakładki: „Wirtualna centrala” > „Numery telefonu” > „Dodaj numer”. Następnie w bloku „Wybierz strefę” należy kliknąć na „Polskie numery komórkowe” i zaznaczyć pole przy „Pokaż tylko złote numery”. System wskaże kilka propozycji. Po wybraniu danego numeru należy potwierdzić jego wybór. Jednorazowa opłata aktywacyjna dla numeru złotego wynosi 100 zł netto.
Celem otrzymania listy zawierającej aktualnie dostępne numery platynowe należy skontaktować się z naszym działem handlowym, pod numerem: 22 113 14 15 wew. 2 lub wysłać do nas maila na adres: telecube@thulium.pl.
Przykładowe komórkowe numery platynowe (dostępne na dzień 18 kwietnia 2024 r.) to:
455 454 141, 455 450 550 – to mogą być Twoje Numery! Zapraszamy do kontaktu.