„Konwersacje SMS” pozwalają odczytywać i odpisywać na wiadomości SMS bez konieczności przechodzenia między zakładkami. Dzięki temu zachowasz ciąg korespondencji wymienionej z konkretnym numerem.
Takie konwersacje wprowadzone na Panelu Klienta TeleCube funkcjonalnie przypominają szyk wymiany wiadomości stosowany we wszelkiego rodzaju komunikatorach czy skrzynkach SMS na telefonach.
Opcja ta znacznie usprawni zarówno komunikację SMS za pomocą Panelu Klienta, jak i samo weryfikowanie dotychczasowej wymiany wiadomości z wybranymi numerami.
Korzystanie z „Konwersacji SMS” samo w sobie jest bezpłatne gdyż jest jedną z funkcji, stosowanych aby usprawnić działanie naszych usług.
Opłatom podlega jedynie wysyłanie odpowiedzi na otrzymane wiadomości. Dla wysyłki wiadomości SMS są to ceny:
- 9 gr netto / SMS w przypadku wysyłki SMS Standard z losowym polem nadawcy,
- 16 gr netto / SMS w przypadku wysyłki SMS Premium z własnym alfanumerycznym polem nadawcy (nazwą) lub dedykowanym 9‑cyfrowym numerem komórkowym z puli TeleCube (więcej o wiadomościach SMS dowiesz się tutaj).
Jeśli posiadasz umowę okresową (postpaid) na dowolny pakiet E-centrali możesz skorzystać z miesięcznej puli bezpłatnych SMSów. Liczba SMSów zależy od danego pakietu. Przykładowo: W pakiecie Biznes możesz wykorzystać do 222 SMSów / mc, ale w pakiecie Elite nawet do 888 SMSów / mc (podana liczba dotyczy SMSów w cenie 9 gr netto / 1 SMS).
Aby wyświetlić historię konwersacji należy zalogować się do swojego Panelu Klienta TeleCube, a następnie z górnego paska menu wybrać „Bramka SMS” -> „Konwersacje SMS”.
Aby wyświetlić tylko interesujące Cię konwersacje, wpisz numer nadawcy, wybierz przedział czasowy lub wprowadź fragment treści szukanej wiadomości.
Po zastosowaniu filtrów wyświetli się lista konwersacji spełniających zadane warunki. Wybierz z listy interesującą Cię konwersację i kliknij przy niej niebieski dymek, umiejscowiony na końcu wiersza.
W wyświetlonym pop-upie pojawi się pełna historia korespondencji z wybranym numerem. Z tego miejsca możesz bezpośrednio odpisać na wiadomości klikając „Napisz odpowiedź”. W efekcie rozwiną się dodatkowe opcje wysyłki odpowiedzi, w których należy wybrać pole nadawcy (np. losowy numer lub Twój numer komórkowy w TeleCube) oraz wpisać treść wiadomości. Można także dostosować dodatkowe ustawienia, jak np. datę wysyłki.
Wszystkie wiadomości z wybranej konwersacji można przesłać również w formie maila. W tym celu wystarczy kliknąć na „Prześlij na maila”.
Aby usunąć całą historię korespondencji z wybranym numerem należy kliknąć „Usuń konwersację”.