Ikonki_Call Back Ringy

Widget Call Back „RINGY”

zwiększ konwersję na swojej stronie www

Call Back RINGY – co to jest?

Dzięki zastosowaniu na swojej stronie www, widgetu RINGY, zdecydowanie zwiększysz jej konwersję, ilość zrealizowanych rozmów telefonicznych, a finalnie wolumen sprzedaży.

Widget callback RINGY zawiera przycisk, który jest umieszczony w widocznym miejscu na stronie www. Przez to łatwo go zauważyć i kliknąć w niego. Takie zachowanie Klienta powoduje, że w ciągu kilku sekund następuje oddzwonienie na numer podany przez tego Klienta (numer należy wyszczególnić w formularzu, o którym piszemy poniżej), a konkretnie zestawienie połączenia pomiędzy Klientem, a konsultantem/pracownikiem z wybranego działu Twojej firmy.

Call back RINGY na stronie telefonii TeleCube

Po kliknięciu w przycisk, Klient wpisuje w nowo otwartym okienku (popupie) swój numer telefonu i za moment z tym numerem oraz numerem Twojej firmy jest zestawiane połączenie (ewentualnie Klient może też wybrać opcję połączenia w późniejszym, określonym przez niego terminie).

Jeśli chcesz możesz dać Klientowi również do wyboru konkretne działy Twojej firmy, czy też rodzaje spraw, tak żeby od razu skierować go (połączenie) do odpowiedniego adresata.

Popup callback RINGY
Monika Uchańska, Zastępca Kierownika Przychodni, Przychodnia Premium Medical

Obsługa centrali telefonicznej jest bardzo prosta i intuicyjna. Wszelkich zmian w centrali można dokonać dosłownie w kilka minut, dzięki czemu zaoszczędzamy dużo czasu. Połączenia są bardzo wysokiej jakości, dodatkowym atutem jest możliwość odsłuchania rozmowy w każdej chwili!

Monika Uchańska, Zastępca Kierownika Przychodni, Przychodnia Premium Medical
Michał Wsiołkowski, specjalista ds. public relations, Fundacja Dominikański Ośrodek Liturgiczny

Przez ostatnie półtorej dekady naszego działania mieliśmy okazję testować różne usługi telekomunikacyjne dostępne na polskim rynku, starając się najlepiej dobrać je do naszych potrzeb. Dopiero jednak TeleCube spełnia wszystkie nasze oczekiwania i odpowiada na realne potrzeby.

Michał Wsiołkowski, specjalista ds. public relations, Fundacja Dominikański Ośrodek Liturgiczny
W. Modzelewski

Firma jest solidnym partnerem, dbającym o potrzeby swoich klientów. Oceniamy ją jako partnera kompetentnego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do zleceń oraz szybko reagującego na potrzeby Klienta. Nasza dotychczasowa współpraca przebiega bezproblemowo i w miłej atmosferze, oferowane usługi są dobrej jakości i spełniają nasze oczekiwania.

Wojciech Modzelewski, Dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń, Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie
Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach

Operator Telecube.pl zaopatrzył nas w telefony VoIP oraz dostarcza nam usługę wirtualnej centrali telefonicznej… Zarówno ja, jak i pozostałe osoby pracujące przy projekcie, są zadowolone z wyboru TeleCube. Usługa działa bez zarzutu. Usprawnia kwestie komunikacyjne oraz wpływa pozytywnie na komfort naszej pracy.

Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Jakub Sierpień Gold Finance Sp. z o.o.

Schemat działania IVR możemy sami bardzo łatwo opracować, natomiast kiedy chcemy – intuicyjnie edytować na Panelu Klienta TeleCube. Wirtualna centrala działa bez zarzutu nieprzerwanie od początku naszej współpracy, co daje nam komfort i pewność, że ze strony TeleCube zawsze wszystko będzie funkcjonowało na najwyższym poziomie.

Jakub Sierpień, Brand Manager, Gold Finance Sp. z o.o.
Michał Stefaniak, CMO & co-founder, Sugester Sp. z o.o., Fakturownia Sp. z o.o.

Usługi świadczone przez Claude ICT Poland Sp. z o.o. są przemyślane i stale udoskonalane. W razie jakichkolwiek pytań czy potrzeb firma zawsze służy pomocą. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie ze strony usługodawcy przyczynia się do pomyślnej kooperacji pomiędzy naszymi firmami.

Michał Stefaniak , CMO & co-founder, Fakturownia Sp. z o.o.
Marek Bardziński, Founder, Revest Sp. z o.o., wellcome-home.pl

Z doświadczenia wiem, że za pozytywną współpracą opowiadają się profesjonalizm i zaangażowanie usługodawcy. Firma służy kompletną pomocą techniczną. Warto poznać ofertę TeleCube, ponieważ można nabyć u nich innowacyjne rozwiązania, które sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na jej wielkość.

Marek Bardziński, Founder, Revest Sp. z o.o., wellcome-home.pl
Marek Markiewicz, Kierownik medyczny, Perfect Smile Clinic Garnizon

Nasza długotrwała współpraca opiera się na abonamentowej usłudze, która zawiera w sobie pełną pomoc techniczną i wsparcie. Dzięki rozwiązaniom technologicznym świadczonym przez TeleCube, jesteśmy w stanie spełniać potrzeby naszych Pacjentów oraz pozostawać z nimi w świetnym kontakcie.

Marek Markiewicz, Kierownik medyczny, Perfect Smile Clinic Garnizon
Jan Lesiak

Przenosząc do TeleCube numery telefoniczne od innego operatora obniżyliśmy koszty połączeń, jednocześnie zyskując wysoką jakość oraz usprawniając komunikację w naszym stowarzyszeniu i przynależnych do niego podmiotach. Jeden z przeniesionych numerów wykorzystujemy w usłudze wirtualnego faxu.

Jan Lesiak, Prezes, Stowarzyszenie Misericordia w Zabrzu
Andrzej Kupilas, Właściciel, Klinika AKMED

Korzystam z usług TeleCube od ponad dwóch lat i jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Oferowane rozwiązania są nowoczesne i sprawdzają się w codziennej praktyce. Bardzo ważnym dla mnie elementem jest helpdesk, który pomaga krok po kroku w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz w konfiguracji urządzeń.

dr n. med. Andrzej Kupilas, Właściciel, Klinika AKMED
Marcin Horecki - zdjęcie

Wirtualna centralka Telecube.pl pozwala nam z jednej strony poprawić wygodę korzystania z usług telekomunikacyjnych w firmie i usprawnić proces kontaktu z klientami a z drugiej strony pozwala ograniczyć koszty i daje nad nimi lepszą kontrolę.  Koszty połączeń międzynarodowych rozliczane są sekundowo i są konkurencyjne do operatorów komórkowych i stacjonarnych

Marcin Horecki, Redaktor Naczelny, Portal Telekomunikacyjny telix.pl

TeleCube jest naszym operatorem telefonicznym i dostawcą usługi SIP Trunk.  Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.

 

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.
psychomedicpl

Usługi świadczone przez TeleCube cechuje najwyższa jakość i niezawodność. Są one niezwykle przemyślane i stale udoskonalane. Systematycznie dodawane są nowe funkcje, z których również chętnie korzystamy. Obsługa Klienta działa na bardzo wysokim poziomie.

Michał Niewiński, Właściciel, NZOZ PsychoMedic.pl

Usługa realizowana jest niezawodnie, a personel wsparcia technicznego wykazuje się wysokim poziomem kompetencji. Powyższe podejście oraz wyjście naprzeciw potrzebom klienta czyni firmę Claude ICT Poland sp. z o.o usługodawcą godnym polecenia do realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie telekomunikacji.

Anna Zolnik, Zastępca Dyrektora ds. Operacyjnych, Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie
Przychodnia Wilanów

Na słowa uznania zasługuje prostota systemu tworzenia schematów centrali, w którym korzystamy m.in. z IVR, zapowiedzi, kolejkowania oraz warunków czasowych. Zastosowanie odpowiedniej zapowiedzi oraz IVR usprawnia komunikację z naszymi klientami. Dzięki wykorzystaniu funkcji wirtualnego faxu mogliśmy zrezygnować z tradycyjnego sprzętowego faxu.

Justyna Przybyszewska, Prezes Zarządu, JBM GRUPA MEDYCZNA Sp. z o.o.
Logo Izba Rzemieślnicza w Łodzi

Bardzo dobry kontakt z firmą pozwolił na dostosowanie się do wszelkich naszych uwag i sugestii, co sprawiło uzyskanie zamierzonego efektu w postaci sprawnie działających telefonów, obsługi technicznej oraz korzystnej umowy. Duże zrozumienie potrzeb klienta i zaangażowanie w ich realizację oraz wielki profesjonalizm to wizytówka tej firmy.

Aleksandra Kulińska, Główny Specjalista, Izba Rzemieślnicza w Łodzi
Logo Agencji SEMPIRE

Wdrożenie technologii VoIP pozwoliło nam usprawnić i zintegrować wiele obszarów zarządzania komunikacją w firmie. Szybko dostrzegliśmy również kilkukrotną oszczędność kosztów z tytułu przeprowadzanych rozmów telefonicznych.

Anna Górniak, Członek Zarządu, SEMPIRE sp. z o.o. sp. k.
YourWay

Dobrze o firmie świadczy wysoki poziom zaangażowania podczas wykonywania zgłoszeń, a krótki czas realizacji jest zgodny z oczekiwaniami nawet najbardziej wymagających klientów. Dotychczasowa współpraca pozwala nam polecić firmę Claude ICT Poland Sp. z o.o jako solidnego i profesjonalnego partnera w zakresie dostarczania usług telekomunikacyjnych.

Oliwia Szmurło, Pełnomocnik Zarządu, Your Way Sp. z o.o
Viper Sp. z o.o.

Dwukrotnie zleciliśmy firmie Claude ICT Poland Sp. z o.o. realizację nagrania zapowiedzi głosowych, do wykorzystania w naszej infolinii. Lektora, który nagrał komunikaty wybraliśmy z obszernej i zróżnicowanej bazy lektorów TeleCube. Potwierdzam, że nagrania zostały wykonane profesjonalnie, terminowo oraz w konkurencyjnej cenie.

Łukasz Wajda, Informatyk, VIPER Sp. z o.o.

Mamy przyjemność korzystać z oferty TeleCube od stycznia 2018 roku. TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Pomimo, że korzystamy z oferty stosunkowo krótko, bo od listopada 2021 r. to z dotychczasowych obserwacji i analiz wynika, że dzięki TeleCube obsługa Klienta w naszym Biurze Nieruchomości zaczęła działać jeszcze sprawniej. Funkcjami, które niewątpliwie się do tego przyczyniły i które chciałbym polecić są: IVR i kolejkowanie.

Jakub Szulc, Członek Zarządu, Sky Nieruchomości Sp. z o.o.

Obecnie korzystamy z wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube. Zastąpiła ona wcześniej używaną przez naszą firmę centralę sprzętową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanej zmiany. Centrala TeleCube w porównaniu do centrali sprzętowej jest o wiele wygodniejsza w użytkowaniu.

Michał Gulczyński, Key Account Manager, Polfarm.eu Sp. z o.o.
, ,
, ,
, ,

„Telefonia TeleCube.pl jest używana w naszej głównej siedzibie oraz w 6 lokalnych Biurach Obsługi Klienta… Duże znaczenie dla zwiększenia efektywności pracy naszego głównego biura ma przede wszystkim funkcja IVR. Dzięki niej mogliśmy zautomatyzować proces przekierowania do odpowiedniego Biura Obsługi Klienta, połączeń przychodzących na nasz główny numer.”

Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach

„Na słowa uznania zasługuje prostota systemu tworzenia schematów centrali, w którym korzystamy m.in. z IVR, zapowiedzi, kolejkowania oraz warunków czasowych. Zastosowanie odpowiedniej zapowiedzi oraz IVR usprawnia komunikację z naszymi klientami.”

Justyna Przybyszewska, Prezes Zarządu, JBM GRUPA MEDYCZNA Sp. z o.o.

„Przenosząc do Telecube numery telefoniczne od poprzedniego operatora obniżyliśmy koszty połączeń, jednocześnie zyskując wysoką jakość… Jeden z przeniesionych numerów wykorzystujemy w usłudze wirtualnego faxu. Dzięki czemu dokumenty faxowe możemy wysyłać i odbierać przy użyciu panelu Klienta.”

Jan Lesiak, Prezes, Stowarzyszenie Misericordia w Zabrzu

„Dodatkowym atutem, który przekonał nas do skorzystania z TeleCube była możliwość przeniesienia do Państwa telefonii naszych dotychczasowych numerów. Dodam, że proces ten przebiegł bardzo sprawnie. Oprócz tego nadmienię, że już na początku współpracy zaopatrzyliśmy się również w aparaty telefoniczne, które nam Państwo zaoferowali i do tej pory z nich korzystamy.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„Dzięki Państwa telefonii sprawniej zarządzamy firmą w obszarze komunikacyjnym i podnosimy jakość obsługi Klienta. Klienci, dzwoniąc do nas, nie usłyszą już teraz sygnału zajętości. Jeśli nawet wszyscy nasi pracownicy prowadzą akurat rozmowy, to dzwoniący mogą spokojnie oczekiwać na połączenie w kolejce, wiedząc że niebawem to połączenie będzie zrealizowane.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„Chciałabym wspomnieć o bardzo przydatnej funkcji Państwa telefonii tj. nagrywaniu rozmów. Za jej pomocą możemy rejestrować rozmowy i w dowolnej chwili odsłuchać wybrane nagranie, jeśli zachodzi taka konieczność, np. aby wyjaśnić z pacjentem pewne kwestie czy niejasności. Nagraną rozmowę można w prosty sposób znaleźć w bilingu połączeń.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„W sytuacji gdy dzwoniący nie chce czekać na swoją kolej, i się rozłączy, możemy sprawdzić na panelu Klienta dany numer i oddzwonić do niego. Warto podkreślić, że w panelu Klienta jest osobna zakładka z wyszczególnionymi połączeniami nieodebranymi. Dodatkowo w samym bilingu połączeń, jest tak wiele filtrów, że w prosty sposób można znaleźć wszelkie połączenia, które nas interesują.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„TeleCube jest naszym operatorem telefonicznym i dostawcą usługi SIP Trunk.  Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.”

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.

TeleCube umożliwia zakup numerów telefonicznych nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów. Nasza firma skorzystała z tej oferty i zaopatrzyła się w numer z Rumunii. Posiadanie go ułatwia nam kontakt z kontrahentami z tego kraju i pozytywnie wpływa na nasz wizerunek na rynku międzynarodowym.

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.

TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Zdecydowaliśmy się na wykupienie usługi wydłużenia czasu przechowywania nagrań głosowych w Panelu Klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu szybko możemy wrócić do rozmowy nawet sprzed kilku miesięcy.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Na podkreślenie zasługuje atrakcyjna i szeroka oferta TeleCube w kwestii reprezentacyjnych numerów telefonicznych tzw. numerów platynowych, z której również mieliśmy okazję skorzystać. Wyboru mogliśmy dokonać spośród polskich numerów stacjonarnych i komórkowych. Numer jaki wybraliśmy jest bardzo łatwy do zapamiętania przez naszych Klientów.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Dwukrotnie zleciliśmy firmie Claude ICT Poland Sp. z o.o. realizację nagrania zapowiedzi głosowych, do wykorzystania w naszej infolinii. Lektora, który nagrał komunikaty wybraliśmy z obszernej i zróżnicowanej bazy lektorów TeleCube. Potwierdzam, że nagrania zostały wykonane profesjonalnie, terminowo oraz w konkurencyjnej cenie.

Łukasz Wajda, Informatyk, VIPER Sp. z o.o.
, ,

Opublikowana opinia stanowi fragment Referencji, które zostały pozyskane bezpośrednio od użytkownika usługi TeleCube, który wysłał je do TeleCube poprzez pocztę mailową, w postaci pliku PDF.

Jest to rozwiązanie bardzo wygodne dla osób odwiedzających Twoją stronę www, ponieważ bezpłatnie i do tego w bardzo szybkim czasie mogą się z Tobą połączyć i uzyskać konkretne informacje, np. o Twoim produkcie.

Koszty połączenia ponosi Twoja firma, a stawka za połączenie jest zgodna z cennikiem TeleCube.

Jeśli korzystasz z pakietu Premium bądź Elite wirtualnej centrali, w ramach Twojego pakietu możesz skorzystać z 1 darmowego widgetu RINGY.

Cena za RINGY w przypadku pozostałych pakietów lub za dodatkowy widget w ww. pakietach wynosi 29 zł netto / miesiąc i dotyczy umiejscowienia go na jednej stronie www. Jeśli masz np. 3 strony i chcesz na każdej z nich korzystać z RINGY, zapłacisz za niego: 87 zł netto / miesiąc.

Kup RINGY już teraz! Jeśli się wahasz, polecamy najpierw skorzystanie z okresu testowego RINGY (o czym piszemy, w dalszej części niniejszej notatki).

Aby móc korzystać z RINGY musisz mieć wykupiony w TeleCube dowolny pakiet wirtualnej centrali (dostępny od 39 zł netto + 23% VAT / miesiąc).

TC - ringy bok

Jak włączyć Call Back RINGY na Twojej stronie?

Celem uruchomienia RINGY wejdź na panel Klienta TeleCube, przejdź do zakładek: „Rozbudowa centrali” i kliknij w: „Ringy – Widget Callback”,
a następnie w przycisk „Utwórz Nowy Widget” i dostosuj RINGY do Twoich wymogów.


Jak włączyć widget Callback Ringy

 

W celu usprawnienia konfiguracji RINGY, sekcja do edycji RINGY została podzielona na działy. Każdy dział posiada własny butonik „Zapisz”. Po każdej dokonanej przez Ciebie zmianie w konkretnym dziale, kliknij w butonik „Zapisz” w danej części ustawień.

W większości działów, jeśli ich nie skonfigurujesz (lub zrobisz to błędnie), w jego nagłówku będzie widoczny trójkąt z wykrzyknikiem (jak pokazano na screenie poniżej). W celu prawidłowego wyświetlania RINGY na Twojej stronie, zalecamy konfigurację (zatwierdzoną kliknięciem w „Zapisz Zmiany”) w następujących działach: Ustawienia ogólne, Kraje dostępu, Twoi konsultanci, Warunki czasowe oraz Wygląd Widget’u (w tym również w: Edytor Treści Okienka).




Gdy dostosujesz już RINGY do swoich wymagań, kliknij w przycisk „Kod źródłowy” (który znajduje się na początku strony, pośród innych butoników) i skopiuj podany fragment kodu. Kod należy umieścić w kodzie HTML Twojej strony wwww, tuż przed zakończeniem tagu </body>, ewentualnie w ostatniej części (stopce) Twojej strony www, między tagami </body> oraz </html>.

Ważne! Po każdej zmianie dokonanej w przyszłości na Panelu TeleCube, dotyczącej konfiguracji RINGY, pobierz nowy Kod i ponownie wklej go na Twojej stronie www.

Jak zarządzać RINGY?

Wszelkie ustawienia dotyczące RINGY realizujesz na Panelu Klienta TeleCube. A co możesz opracować samodzielnie? Praktycznie wszystko od A do Z.

Jeśli chodzi o przycisk, ustawiasz samodzielnie m.in.:

  • jego kształt,
  • jego kolor,
  • wybraną ikonkę z zaproponowanej przez nas puli,
  • animację (jak ma się zachowywać przycisk),
  • umiejscowienie na Twojej stronie www.
Edytor przycisku callback RINGY

W pop-upie opracowujesz następujące elementy:

  • kształt pop-upa,
  • kolory czcionek,
  • kolor tła i poszczególnych butoników,
  • treści zamieszczone w okienku,
  • ewentualny znak wodny i jego umiejscowienie.

W ramach ogólnych ustawień widgetu możesz zarządzać na przykład takimi kwestiami jak:

  • język widgetu (polski lub angielski),
  • wyświetlany Klientowi numer telefonu,
  • ilość prób jakie podejmie RINGY aby połączenie doszło do skutku,
  • odstępy czasowe pomiędzy kolejnymi próbami zainicjowania połączenia,
  • maksymalna ilość jednoczesnych połączeń,
  • kraje, z którymi będziesz się łączyć (przez to wykluczasz połączenia spoza obszaru Twojego działania i zmniejszasz ryzyko ewentualnych nadużyć),
  • warunki czasowe dotyczące okresów, w których ma być widoczny przycisk.

Szablony pop-upa

Jeśli nie masz pomysłu na dobór barw czcionek i tła pop-upu możesz wybrać jeden z 14 proponowanych przez nas szablonów.

W tym celu zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube i wejdź kolejno w zakładki „Rozbudowa centrali” > „Ringy – Widget Callback”. Przy wybranym widgecie, któremu chcesz nadać nowe kolory, kliknij ikonkę zębatki aby go edytować. Następnie przejdź do sekcji „Wygląd Widget’u” i kliknij niebieski button „Edytor Treści Okienka”. W wyświetlonym oknie w pierwszej sekcji znajdziesz rozwijaną listę z gotowymi szablonami.
Jeśli zdecydujesz się na którąś z proponowanych palet kolorystycznych, wybierz ją i kliknij button „Zastosuj”, umieszczony po prawej stronie rozwijanej listy. Kliknięcie buttonu „Zastosuj” po wybraniu szablonu nie spowoduje automatycznej zmiany na stronie.

Możesz również samodzielnie dostosować kolory wybranych elementów. W tym celu wpisz w polu, które odpowiada danemu elementowi symbol tego koloru lub kliknij pole z prawej strony i wybierz kolor na palecie barw, która się wyświetli.

Kiedy dobierzesz już barwy kliknij „Zapisz Zmiany” aby zaimplementować nową kolorystykę widgetu na swojej witrynie.

Edytor treści pop-upa Ringy

Co więcej w ramach panelu Klienta możesz sprawdzić ile połączeń oczekuje na realizację (zakładka „Rozmowy oczekujące”) oraz jaka ich ilość, kiedy, w jakiej długości i z jakim numerem została już wykonana (zakładka „Statystyki z widgetu”).

Gdy zależy Ci na tym żeby zestawienie przyszłej rozmowy było poprzedzone przypominającym komunikatem SMS, skorzystaj z opcji „Przypomnienie SMS”. Ustal kiedy taka wiadomość ma zostać wysłana (np. 10 czy 15 minut przed rozmową) oraz jakiej ma być treści.

Jeśli masz wykupioną w TeleCube usługę nagrywania rozmów będziesz mógł również odsłuchać każdą z przeprowadzonych rozmów.

Przetestuj callback RINGY bez opłaty abonamentowej i bez zobowiązań

Jeśli jeszcze nie korzystałeś z call back RINGY, polecamy jego przetestowanie. To pomoże Tobie podjąć świadomą decyzję przed jego zakupem.

Warunki przetestowania RINGY:

  • Jeżeli aktualnie korzystasz z okresu testowego dowolnego pakietu wirtualnej centrali (czyli jesteś nowo zarejestrowanym użytkownikiem TeleCube), możesz przetestować bezpłatnie nieograniczoną ilość widgetów, do momentu zakończenia Okresu Testowego (maksymalnie 14 dni).
  • Jeśli jesteś użytkownikiem pakietu Start lub Biznes wirtualnej centralimożesz przetestować bezpłatnie jeden widget, do momentu zakończenia Twojego Okresu Rozliczeniowego. Warto zatem zacząć testy w początkowych dniach Okresu Rozliczeniowego, gdyż im szybciej rozpoczniesz, tym więcej dni testowych będziesz miał do dyspozycji (nawet około 30 dni).
  • Brak opłat, w ww. okresach, dotyczy stałego abonamentu. Nie obejmuje opłat za realizację połączeń (oddzwanianie).
  • Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z RINGY, po zakończeniu któregoś z ww. okresów będzie nam bardzo miło. Nie musisz nic robić, pamiętaj jedynie żeby na Twoim koncie była odpowiednia ilość środków abyśmy mogli pobrać miesięczną opłatę za korzystanie z RINGY.
  • Gdyby RINGY nie spełnił Twoich oczekiwań, lub z innego powodu nie będziesz zainteresowany korzystaniem z niego na stałe, prosimy abyś przed zakończeniem któregoś z ww. okresów usunął RINGY z Twojego panelu. Jeśli tego nie zrobisz system naliczy opłatę za RINGY za najbliższy miesiąc rozliczeniowy.
  • Ważne! Jeśli uruchomisz kolejny widget, w trakcie testowania niniejszego (dotyczy stałych użytkowników TeleCube) lub po zakończeniu testów, pobierzemy już za niego opłatę. Będzie ona wyliczona proporcjonalnie za okres do końca Okresu Rozliczeniowego. Kolejna opłata za niego będzie już pełną opłatą abonamentową, zgodnie z cennikiem TeleCube.

Celem rozpoczęcia testów kliknij w przycisk „Utwórz Nowy Widget” w panelu Klienta TeleCube, w zakładce „Rozbudowa centrali” > „RINGY – widget callback”. Skonfiguruj, a następnie załącz RINGY na Twojej stronie www, zgodnie z powyższymi wytycznymi.

Integracja call back RINGY z platformami do prowadzenia sklepu internetowego Sky-Shop.pl, Selly.pl oraz z kreatorami stron www – GetResponse, WebWave i Landingi

Widget callback RINGY możesz umieścić na stronie swojego sklepu internetowego utworzonego przy użyciu: Sky-Shop.pl lub Selly.pl oraz/lub na stronach stworzonych przy użyciu kreatora stron www np. GetResponse (getresponse.com), WebWave (webwavecms.com) i/lub narzędzia do opracowania prostych Landing Page tj. Landingi (landingi.com/pl).

Aby to zrobić należy:

  • Wpisać nazwę Twojej strony www i pobrać kod źródłowy w Panelu Klienta TeleCube. W tym celu wejdź na panel Klienta TeleCube, z górnego menu wybierz „Rozbudowa centrali” > „RINGY – Widget Callback”, a następnie w bloczku z Twoim widgetem kliknij najpierw na niebieski przycisk (z kołem zębatym) „Konfiguruj widget”, a w sekcji „Ustawienia ogólne” w polu „Domena instalacji” wpisz adres strony www, gdzie ma zostać umieszczony widget. Następnie wróć do bloczka z nazwą Twojego widgetu i kliknij skrajny prawy przycisk „Wyświetl kod źródłowy” (wskazany na grafice poniżej), a z otwartego okienka pobierz Twój kod źródłowy.


    kod-zrodlowy-ringy-callback

  • Zaimplementować pobrany kod na Twojej stronie. Wejdź zatem do Panelu Klienta: Sky-Shop.pl, GetResponce, WebWave lub Landingi i umieść Kod źródłowy w odpowiednim miejscu.
    Sky-Shop.pl – z górnego menu wybierz „Integracje” > „Własny kod JavaScript/HTML/CSS” > „W ciele strony <BODY>”. Wklej we wskazanym polu skopiowany wcześniej kod źródłowy widgetu i zapisz go.
    GetResponse – w edytorze kreatora strony, w bocznym menu kliknij dwa razy w ikonkę „Własny Kod”. Następnie w nowootwartym pop-upie („Dodaj własny Kod”) wklej kod JavaScript widgetu callback RINGY. Zatwierdź klikając w przycisk „Zapisz”. 
    Selly – po zalogowaniu do Panelu administracyjnego Selly, z lewego menu wybieramy kolejno zakładki:”Treści” > „Bloki HTML”. Ze zdefiniowanych bloków wybieramy: „KOD_STATYSTYK” > „Edytuj”. Następnie do zakładki „Treść: bez HTML” wklejamy kod JS widgetu Ringy (pobrany wcześniej z Panelu Klienta TeleCube). Poniżej pola gdzie umieściliśmy kod, zaznaczamy checkbox „blok widoczny na stronie” i finalnie zapisujemy zrealizowane działania.
    WebWave – wejdź w kreator wybranej strony, a następnie z górnego menu wybierz „Ustawienia” > „Edytuj head całej strony”. Wklej w odpowiednim miejscu kod RINGY i zatwierdź go.
    Landingi – w lewym menu kliknij w „Landingi”, a następnie przy nazwie Twojego landingu wybierz > „Dashboard” > „Kod javascript” > „Dodaj kod”. Umieść w określonym miejscu Twój kod RINGY i zapisz go.
  • Na koniec sprawdź czy widget wyświetla się prawidłowo na Twojej stronie www.

Zachęcamy do obejrzenia filmów pokazujących jak zintegrować RINGY: ze Sky-Shop.pl (film) oraz z WebWave (film).

 

Jeśli jesteś zainteresowany RINGY?

Już teraz skontaktuj się z nami pod numerem telefonicznym: +48 12 397 53 00 (w godzinach od 8:00 do 16:00, w dni robocze) lub pod adresem: kontakt@thulium.pl

Odpowiemy na Twoje pytania i chętnie wysłuchamy wszelkich sugestii.