Witamy API TeleCube i…kilka innych nowości
W ostatnich dniach wprowadziliśmy wiele nowości. Udostępniliśmy API, zaoferowaliśmy, na razie w okrojonej wersji, książkę telefoniczną oraz umożliwiliśmy: filtrowanie numerów miejskich według określonych parametrów i dynamiczne wprowadzenie do kolejki konkretnych konsultantów, na głównej stronie panelu. O tym wszystkim piszemy szczegółowo poniżej.
Od początku czerwca udostępniliśmy API i dzięki temu zainteresowani klienci TeleCube lub potencjalni partnerzy mają możliwość integracji własnego systemu (np. CRM) z platformą wirtualnej centrali TeleCube, i tym samym rozbudowania go o konkretne opcje telekomunikacyjne.
Wśród proponowanych opcji (tzw. metod), znajdują się np. rozpoczęcie i zakończenie połączeń, pobieranie historii połączeń razem z nagraniem, dodawanie/usuwanie konsultantów z konkretnych kolejek, weryfikacja kosztów połączeń.
API można bezpłatnie i bez zobowiązań przetestować do końca czerwca 2017 r. Szczegółowe informacje na temat API (w tym warunki korzystania i opłaty) są dostępne na naszej stronie: telecube.pl/api/
A teraz w telegraficznym skrócie o kolejnych nowych funkcjach/możliwościach dodanych do Panelu Klienta TeleCube
- Książka telefoniczna – wprowadziliśmy pierwszą, okrojoną wersję książki, czyli zbioru numerów telefonów z dowolnym opisem, pogrupowanych według konkretnego projektu/tematu. Książkę można w tej chwili wykorzystać m.in. do prezentacji opisu danego numeru na Twoim telefonie.
Z książki telefonicznej można skorzystać po wejściu na Panel i wybraniu zakładki „Wirtualna centrala”, a następnie „Książka telefoniczna”.
- Dynamiczne dodanie konsultanta/konsultantów do kolejki, to opcja wprowadzona na głównej stronie Panelu, w bloku „Aktywne połączenia”. Po kliknięciu linka do konkretnej kolejki pojawi się przycisk „Pokaż członków kolejki”. Klikając w niego, zobaczymy aktualnych konsultantów, którzy obsługują daną kolejkę. Możemy teraz dodać nowego konsultanta czy nawet kilku konsultantów do tej kolejki. Możemy to zrobić, naciskając przycisk „+”, a następnie wybierając z listy danego konsultanta.
W każdej chwili można też wprowadzonego konsultanta wylogować z kolejki, klikając przycisk ze strzałką, umieszczony przy nazwie danego konsultanta.
- Celem ułatwienia wyszukania konkretnego numeru wśród numerów miejskich wprowadziliśmy bloczek o nazwie „Filtrowanie”. Można z niego skorzystać po wybraniu zakładki „Wirtualna centrala” > „Numery miejskie” > „Zarządzaj numerami”. Numery można wyselekcjonować według: kraju, przekierowania, opisu lub cyfr, które zawierają.
Zachęcamy do testowania przedstawionych nowości!