Web2Call w telefonii TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 23 czerwca 2017

Web2Call – zestaw teraźniejsze lub przyszłe połączenie

Oddajemy w Wasze ręce nową funkcjonalność o nazwie „Web2Call”. Dzięki niej można (przy użyciu widgetu, który znajduje na głównej stronie panelu Klienta, w lewej kolumnie, w środkowym bloku) automatycznie zestawić połączenie strony „A” ze stroną „B”.

Celem realizacji połączenia, należy kliknąć w ww. bloku, w link „Web2Call”, a następnie wpisać (lub wybrać z listy) w pierwszym polu numer dzwoniącego, a w kolejnym numer odbiorcy.
Po kliknięciu przycisku „Połącz” rozmowa zostanie zainicjowana.

Dodatkowo:

  • dane połączenie (lub nawet kilkanaście połączeń) można zaplanować, na przyszły dowolny termin,
  • istnieje możliwość wyboru numeru telefonu, którym będziemy się prezentować w trakcie połączenia.

Aby skorzystać z dodatkowych opcji, należy kliknąć przycisk „Pokaż Ustawienia Zaawansowane” i dokonać odpowiedniego wyboru.

Widget TeleCube Web2Call, ustawienia zaawansowane
Ustawienia w widgecie TeleCube Web2Call

Zachęcamy do przetestowania Web2Call i życzymy tylko udanych połączeń!