RINGY – okres testowy i przypomnienie SMS
Od kilku dni w naszej ofercie znajduje się widget callback RINGY. Wprowadziliśmy właśnie możliwość przetestowania go oraz dodaliśmy do niego nową opcję, tj. „przypomnienie SMS”.
Callback RINGY zadomowił się już na naszej stronie internetowej oraz w ofercie produktowej. Jest nim też zainteresowanych coraz więcej Klientów, chcących umieścić go na swoich witrynach. W związku z tym nie zamierzamy poprzestać na tym co jest i bez wytchnienia pracujemy nad jego udoskonaleniem. O tym co już wdrożyliśmy, piszemy poniżej, ale obiecujemy, że niebawem kolejne nowinki dotyczące RINGY ujrzą światło dzienne.
RINGY może oddzwonić do Waszego Klienta w przeciągu kilku sekund. To jest najczęstszy wariant wybierany przez użytkowników. Zdarza się jednak, że Klient zdecyduje się na opcję rozmowy w późniejszym terminie. Jeśli jest to przesunięcie o kilkanaście minut, to zapewne o takiej zamówionej rozmowie będzie pamiętał. Gdy jednak przesunie termin rozmowy o kilka dni, to już zdecydowanie wzrasta prawdopodobieństwa, że o niej zapomni.
W takiej sytuacji warto skorzystać z nowej funkcjonalności w RINGY, czyli przypomnienie SMS.
W panelu Klienta, w zakładce dotyczącej RINGY, dodaliśmy blok „Przypomnienie SMS”. Można w nim ustalić, żeby każdemu Klientowi, który wybrał opcję kontaktu w późniejszym terminie, był wysyłany SMS z informacją o planowanej rozmowie.
W ustawieniach mamy możliwość:
- wyboru konkretnego pola nadawcy,
- dookreślenia kiedy, tzn. ile minut przed rozmową, ma zostać wysłana wiadomość,
- ustalenia treści informacji.
Koszt wysłania przypominającego SMSa jest zgodny z cennikiem TeleCube.
Zdajemy sobie sprawę, że nikt nie lubi kupować kota w worku. Świadomy wybór pozwala uniknąć niepotrzebnych rozczarowań. Dlatego też wszystkim zainteresowanym, którzy nie mieli jeszcze okazji skorzystać z RINGY, oferujemy sposobność sprawdzenia go i finalnie podjęcia decyzji o ewentualnym zakupie bądź rezygnacji z dalszego korzystania, po zakończonych testach. W okresie testów nie trzeba będzie ponosić opłat związanych z abonamentem. Natomiast opłacie będą podlegać realizowane rozmowy telefoniczne i wysłane SMSy.
RINGY mogą testować zarówno stali użytkownicy TeleCube, jak również nowo zarejestrowani.
Klient telefonii TeleCube, który korzysta systematycznie z dowolnego pakietu wirtualnej centrali, bądź pakietu Mini VoIP będzie mógł wdrożyć jeden widget bezpłatnie, tj. przetestować go na wybranej stronie internetowej. Test może trwać do końca okresu rozliczeniowego, w którym został rozpoczęty, czyli nawet około 30 dni.
Klienci, którzy zarejestrowali się w TeleCube (dotyczy wirtualnej centrali lub pakietu Mini), mogą testować dowolną ilość widgetów RINGY (wdrożyć je na kilku stronach internetowych). Testy będą bezpłatne do końca standardowego okresu testowego, ustalonego dla danego pakietu wirtualnej centrali lub Mini VoIP, czyli max. 14 dni.
Zachęcamy do przetestowania RINGY, póki jeszcze opłaty abonamentowe są oferowane w promocyjnej cenie, tj. 19 zł netto / miesiąc. Przypominamy, że koszt miesięcznego użytkowania RINGY, wzrośnie dla Klientów, którzy zakupią go po 31 sierpnia br., do 29 zł netto / miesiąc.
Informacje na temat RINGY, w tym szczegółowe warunki korzystania z okresu testowego znajdują się na stronie: callback-ringy.pl/cennik/