Nowości TeleCube 5/2020
W telefonii TeleCube cały czas dużo się dzieje. Spieszymy zatem z podsumowaniem tego co się wydarzyło w ostatnich dniach.
PCWorld.pl wziął pod lupę naszą wirtualną centralę telefoniczną i przetestował jej funkcje oraz przeanalizował strukturę Panelu Klienta, m.in. w kwestii użyteczności dla Klientów.
Miło nam poinformować, że nasza usługa uzyskała bardzo pozytywną opinię. Jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy od redakcji usłyszeć m.in. takie zdanie: „Można śmiało powiedzieć, że jest to w chwili obecnej najlepsze tego typu rozwiązanie na rynku i warto z niego skorzystać.”
Całą recenzję można przeczytać pod tym linkiem.
Wprowadziliśmy podział na dwie taryfy cenowe, rozliczane na podstawie prezentacji numeru (i jego przynależności do numeracji ze/bądź spoza strefy EOG). Dzięki temu możemy obecnie zaoferować korzystniejsze stawki za połączenia na numery zagraniczne.
Niższe stawki obowiązują dla połączeń rozpoczętych z prawidłową prezentacją numeru ze strefy EOG (tj. Państw Członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego w tym m.in. Polski, Niemiec czy Wielkiej Brytanii). Druga, droższa taryfa cenowa obowiązuje gdy Klient TeleCube wykonuje połączenie z numeru spoza ww. strefy.
W związku z tym domyślnie na Panelu Klienta włączyliśmy zabezpieczenie przed naliczaniem wyższych opłat związanych z prezentacją numerem spoza strefy EOG. Aby wspomniane zabezpieczenie wyłączyć i prezentować się numerami spoza tej strefy wystarczy aktywować button przy „Realizuj połączenia z identyfikacją poza EOG (może zostać naliczona wyższa taryfa minutowa)” w zakładce „Konto i Finanse” > „Usługi / Oferta”.
Z nowymi taryfami cenowymi można się zapoznać w cenniku TeleCube.
Nieustannie się rozwijamy dlatego w chwili obecnej do naszego teamu poszukujemy: Inżyniera ds. Wewnętrznego Wsparcia Technicznego.
Jeśli chcesz dołączyć do zgranego i ambitnego zespołu telefonii TeleCube, zapoznaj się z ogłoszeniem rekrutacyjnym. Jeśli spełniasz nasze wymagania, koniecznie wyślij do nas swoje CV.