Nowości na Panelu Klienta
Biorąc pod uwagę potrzeby i sugestie naszych Klientów, wprowadziliśmy kilka nowinek do Panelu Klienta.
Pierwszą z nich jest funkcja „Ustawienia Kolejek”, która umożliwia dynamiczne zalogowanie się do kilku kolejek jednocześnie.
Dzięki temu konsultanci, którzy nie są na stałe przypisani do danych kolejek, mogą w prosty sposób, tymczasowo stać się ich członkami, ale też w każdej chwili je opuścić (wylogować się).
Aby móc skorzystać z tej opcji należy:
- Na Panelu Klienta wejść w zakładki „Wirtualna Centrala” > „Ustawienia kolejek”,
- kliknąć przycisk „Utwórz nową grupę kolejek”,
- wprowadzić numer dla danej grupy, nazwać ją i podać nazwy kolejek, które mają wchodzić w skład tej grupy.
Po utworzeniu grupy można już się do niej zalogować (tzn. do kolejek, które wchodzą w jej skład).
W tym celu należy na klawiaturze urządzenia, z którego są realizowane połączenia, wybrać numer ww. grupy, a następnie symbol gwiazdki oraz cyfrę jeden. Jeśli chcielibyśmy się wylogować z danej grupy, zamiast jedynki, wpisujemy numer dwa.
Przykładowo: jeśli grupa posiada numer „115” wtedy, aby się do niej zalogować, należy wpisać „115*1”, a żeby się wylogować, należy wybrać „115*2”.
Kolejną nowością jest filtrowanie połączeń według godziny ich realizacji. Dzięki niej można m.in. wyselekcjonować połączenia, które miały miejsce w konkretnych przedziałach czasowych.
Ta funkcjonalność jest dostępna zarówno w zakładce „Historia (billing) połączeń” jak i w „Statystykach z Kolejek”.
Ostatnią z nowinek, dostępną w zakładce „Moje numery zewnętrzne”, jest opcja wyszukiwania numerów zewnętrznych. Dany numer można teraz wyselekcjonować po wpisaniu fragmentu tego numeru lub nadanej mu nazwy.
Zachęcamy do korzystania z Panelu Klienta TeleCube. W przypadku jakichkolwiek pytań bądź sugestii odnośnie wprowadzonych zmian prosimy o kontakt pod adresem: info@telecube.pl.