Historia nieodebranych połączeń – nowość na panelu
Na panelu Klienta TeleCube, w sekcji „Konto i Finanse”, pojawiła się nowa zakładka o nazwie „Historia Nieodebranych Połączeń”.
W ww. zakładce znajduje się lista wszystkich nieodebranych połączeń, które trafiły na schemat danej wirtualnej centrali. Spis nie będzie zawierał połączeń bezpośrednich z numerem wewnętrznym lub faxem internetowym oraz połączeń na numery powiązane z usługą SIP Trunk.
Co więcej, po kliknięciu ikonki słuchawki, umieszczonej przy danym połączeniu, możesz od razu zainicjować rozmowę z tym numerem. Numerem, który próbował się z Tobą kontaktować.
Gdy zrealizujesz połączenie, będzie ono automatycznie usuwane lub pozostanie jeszcze widoczne przez określoną liczbę dni, w zależności od indywidualnych ustawień, które możesz modyfikować po kliknięciu przycisku „Ustawienia”.
Zachęcamy do przetestowania i korzystania z nowej funkcjonalności panelu Klienta TeleCube.