Aż trzy nowości w TeleCube na początek jesieni
Jesień już się rozpoczęła, a z nią, jak grzyby po deszczu, pojawiły się pierwsze jesienne nowości w TeleCube. Na Panelu Klienta zagościły aż trzy nowe funkcje. Jedna z nich jest powiązana z wiadomościami SMS, a dwie pozostałe dotyczą nieodebranych połączeń. Zachęcamy, by już teraz zapoznać się z nimi i sprawdzić, jakie dają możliwości.
Jesień mimozami się zaczyna, a dni stają się coraz krótsze i chłodniejsze. My jednak się tym nie przejmujemy i nie marnując ani chwili, stale udoskonalamy nasze usługi i dodajemy kolejne usprawnienia. Już teraz można skorzystać z trzech najświeższych funkcji, jakimi są:
– automatyczna odpowiedź na otrzymanego SMSa,
– powiadomienia SMS o nieodebranych połączeniach na Twoich numerach w TeleCube oraz
– możliwość filtrowania nieodebranych połączeń po pierwszej kolejce, do której połączenie trafiło.
Pierwszą z funkcji, jaka pojawiła się w ostatnich dniach, jest możliwość wysłania automatycznej odpowiedzi na otrzymaną wiadomość SMS. Dzięki niej, od razu po przyjściu wiadomości na Twój numer, możesz na przykład poinformować nadawcę o jej otrzymaniu lub podziękować za nią. Pamiętaj jednak, że z funkcji możesz skorzystać jedynie posiadając numer komórkowy w TeleCube.
Aby ustawić autoresponder SMS zaloguj się do swojego Panelu Klienta TeleCube i z zakładki „Bramka SMS” wybierz „Auto-Odpowiedź na SMS”. Wpisz swój numer lub znajdź kompatybilne numery, a następnie kliknij niebieską ikonkę z dymkiem aby wprowadzić/edytować ustawienia.
Na wyświetlonym pop-upie rozpocznij od kliknięcia checkboxa przy „Usługa auto-odpowiedź jest włączona dla numeru…”, aby ją włączyć. Następnie wybierz pole nadawcy. Możesz wybrać z listy jeden ze swoich numerów komórkowych w TeleCube lub numer losowy. W przypadku numeru losowego cena za wiadomość będzie niższa, lecz nie będzie możliwości odpowiedzi na otrzymanego SMSa z takiego numeru. Pamiętaj również, aby wiadomość wysłana z numeru losowego była na tyle zrozumiała, żeby odbiorca wiedział, której korespondencji dotyczy. Jest to istotne, ponieważ otrzyma odpowiedź z innego numeru niż ten, na którego wysyłał SMSa.
W kolejnym kroku, jeśli posiadasz zapisane szablony wiadomości, możesz wybrać z listy jeden z nich lub wprowadzić swój tekst w przeznaczonym do tego polu. Aby zaoszczędzić na ilości znaków, warto zaznaczyć pole „Zastąp polskie znaki”, a wszelkie znaki diakrytyczne zostaną usunięte. Na koniec kliknij „Zapisz”, a usługa zostanie włączona zgodnie z wprowadzonymi ustawieniami.
Pewnie nie raz przeoczyłeś nieodebrane połączenie i pozostawiłeś je bez odpowiedzi. Od teraz możesz otrzymywać powiadomienia o nieodebranych połączeniach na Twoich numerach w TeleCube, nie tylko na maila (jak to było dotychczas), ale również via SMS. Ustaw zatem wysyłkę wiadomości SMS na dowolny, wprowadzony przez Ciebie numer, a już żadne nieodebrane połączenie nie umknie Twojej uwadze.
Powiadomienia SMS uruchomisz wchodząc na swoim Panelu Klienta TeleCube w zakładkę „Konto i Finanse” > „Nieodebrane Połączenia” i klikając zębatkę, umieszczoną nad listą połączeń.
Na wyświetlonym pop-upie zaznacz checkbox przy „Automatycznie wyślij zawiadomienie SMSem o nieodebranych połączeniach…”. W kolejnych krokach wybierz odstęp czasowy między wysyłką kolejnych powiadomień oraz pole nadawcy. Następnie wprowadź numery komórkowe, na które wiadomość z powiadomieniem ma być wysyłana. Każdy numer wprowadzaj w nowej linii. Po uzupełnieniu kliknij „Zapisz”, aby zastosować wprowadzone zmiany.
Z przesłanych powiadomień otrzymasz informację, z jakiego numeru przyszło połączenie oraz ile razy ten numer próbował się z Tobą skontaktować.
Chcąc usprawnić filtrowanie nieodebranych połączeń, wprowadziliśmy możliwość wyszukania ich nie tylko po numerze czy przedziale datowym, lecz również zgodnie z pierwszą kolejką, do której trafiły.
Aby znaleźć nieodebrane połączenia, przyporządkowane do jednej z Twoich kolejek wejdź w zakładkę „Konto i Finanse” > „Nieodebrane Połączenia” i rozwiń pasek „Filtrowanie”. Wybierz z rozwijanej listy „Szukaj po kolejce” tą, dla której listę chcesz uzyskać. Możesz dodatkowo zastosować filtrowanie według dat. Po dostosowaniu filtrów kliknij „Zastosuj Filtr”, a w efekcie uzyskasz pożądany spis.
Zachęcamy do zapoznania się z zaprezentowanymi nowościami i testowania ich na swoim Panelu Klienta TeleCube. Jeżeli nasunęły Ci się jakieś pytania – skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 221 13 14 15, mailowo (info@telecube.pl) lub poprzez czat. Pozostajemy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00. Życzymy radosnej i pogodnej jesieni!