##data.type##
Autoryzacja (KeyPass) to funkcja pozwalająca na identyfikację dzwoniącego przy użyciu odpowiedniego kodu PIN. W zależności od przebiegu autoryzacji, rozmówca zostanie przekierowany do właściwego działu/osoby lub usłyszy określony komunikat albo informacje (np. zastrzeżone, przeznaczone tylko dla niego).
KeyPass można wykorzystać na różne sposoby. Na przykład jako autoryzację dla telefonicznego dostępu do działu w firmie lub w celu identyfikacji dzwoniącego.
Kod PIN może być:
- przypisany grupie klientów, którzy potrzebują indywidualnego doradcy,
- użyty dla wzmocnienia bezpieczeństwa danych klientów, poprzez wymóg jego podania przed udostępnieniem rozmówcy wrażliwych informacji.
- zaloguj się do Panelu,
- wejdź z głównego menu „Wirtualna Centrala” na „Moje Centralki”,
- wybierz schemat centrali, do której chcesz dodać „KeyPass”,
- z dostępnych „Narzędzi” (po kliknięciu w zielony przycisk z plusem) wybierz ikonę Klucza,
- dokonaj wyboru konkretnych ustawień i uzupełnij właściwe pola: nazwę, maksymalną ilość prób na wpisanie PINu, czas na wprowadzenie kodu PIN, zapowiedź powitalną oraz komunikat odtwarzany na wypadek wprowadzenia błędnego kodu PIN,
- w uprawnieniach dodaj listę osób oraz przydziel im ich własny, indywidualny numer PIN (powinien zawierać minimum 4 cyfry). Kolejne osoby dodawaj poprzez wybranie zielonego plusa,
- zatwierdź wprowadzone ustawienia, klikając „Zapisz ustawienia”,
na koniec wstaw „KeyPass” do schematu Twojej centralki, łącząc go z odpowiednim elementem.
Zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym przedstawiamy w jaki sposób wdrożyć w swojej firmowej centralce funkcję autoryzacji KeyPass. Życzymy udanego seansu!