Wideorozmowa realizowana przy użyciu telefonii TeleCube to połączenie telefoniczne pomiędzy 2 rozmówcami wykorzystujące strumienie wideo i audio.
Rozmówcy mogą się widzieć nawzajem oraz prowadzić rozmowę w jakości HD (dla audio).
Usługa jest odpłatna i kosztuje 29 zł netto / miesiąc
Podana kwota dotyczy całego konta, niezależnie od ilości kont SIP, które wchodzą w jego skład.
Przykładowo: jeśli posiadasz pakiet Premium, i w jego ramach korzystasz z 20 kont SIP, to odpłatność za możliwość korzystania z wideorozmów przez wszystkich użytkowników kont SIP wyniesie – 29 zł netto / mc.
Aby móc prowadzić wideorozmowy należy:
- posiadać lub zakupić dowolny pakiet wirtualnej centrali (już od 99 zł netto / miesiąc)
- posiadać urządzenie bądź aplikację (np. bezpłatną TeleCube SIP), które wspierają kodek G722 (dedykowany dla dźwięku w jakości HD) oraz dowolny z wymienionych kodeków: H261, H263, H263P, H264, VP8 i VP9 (kodeki dedykowane dla wideo).
Ważne! Z urządzeń posiadających wymienione kodeki muszą korzystać obaj rozmówcy.
Wideorozmowę w TeleCube można nagrywać. Jednak w chwili obecnej jest dostępna możliwość nagrywania samego dźwięku. Opcja nagrywania rozmów jest bezpłatna dla posiadaczy określonych pakietów E-centrali (tj. Biznes, Premium i Elite) lub dodatkowo płatna – sprawdź szczegóły.
Wideorozmowy są dedykowane dla osób, które preferują kontakt wzrokowy ze swoim rozmówcą.
W ramach wideorozmów możesz łączyć się zarówno ze swoimi pracownikami, jak i Klientami czy kontrahentami. Twój rozmówca nie musi być użytkownikiem telefonii TeleCube, ale musi korzystać z urządzenia wspierającego odpowiednie, ww. kodeki.
W trakcie rozmowy masz możliwość wyłączenia obrazu wideo i kontynuowania jej jedynie przy użyciu dźwięku.
Celem włączenia wideorozmowy:
- zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube,
- w górnym menu kliknij w zakładkę Konto i Finanse, a następnie Usługi / Oferta,
- w sekcji Twoje usługi kliknij na czerwony buton znajdujący się w polu Wideorozmowy w jakości HD i…ciesz się wideorozmowami, ale pamiętaj, że usługa jest płatna od momentu jej aktywacji (dla wideorozmów nie przewidziano okresu testowego).
Jeśli nie posiadasz pakietu wirtualnej centrali zachęcamy do skorzystania z okresu próbnego wybranego pakietu i późniejszego nabycia go. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.