Ikonka Wideorozmowy

Wideorozmowy

prowadź rozmowy wideo z Klientami i pracownikami

Co to jest?

Wideorozmowa realizowana przy użyciu telefonii TeleCube to połączenie telefoniczne pomiędzy 2 rozmówcami wykorzystujące strumienie wideo i audio.

Rozmówcy mogą się widzieć nawzajem oraz prowadzić rozmowę w jakości HD (dla audio).

Usługa jest odpłatna i kosztuje 29 zł netto / miesiąc

Podana kwota dotyczy całego konta, niezależnie od ilości kont SIP, które wchodzą w jego skład.
Przykładowo: jeśli posiadasz pakiet Premium, i w jego ramach korzystasz z 20 kont SIP, to odpłatność za możliwość korzystania z wideorozmów przez wszystkich użytkowników kont SIP wyniesie – 29 zł netto / mc.

Aby móc prowadzić wideorozmowy należy:

  • posiadać lub zakupić dowolny pakiet wirtualnej centrali (już od 99 zł netto / miesiąc)
  • posiadać urządzenie bądź aplikację (np. bezpłatną TeleCube SIP), które wspierają kodek G722 (dedykowany dla dźwięku w jakości HD) oraz dowolny z wymienionych kodeków: H261, H263, H263P, H264, VP8 i VP9 (kodeki dedykowane dla wideo).
    Ważne! Z urządzeń posiadających wymienione kodeki muszą korzystać obaj rozmówcy.

Wideorozmowę w TeleCube można nagrywać. Jednak w chwili obecnej jest dostępna możliwość nagrywania samego dźwięku. Opcja nagrywania rozmów jest bezpłatna dla posiadaczy określonych pakietów E-centrali (tj. Biznes, Premium i Elite) lub dodatkowo płatna – sprawdź szczegóły.

Przeznaczenie

Wideorozmowy są dedykowane dla osób, które preferują kontakt wzrokowy ze swoim rozmówcą.
W ramach wideorozmów możesz łączyć się zarówno ze swoimi pracownikami, jak i Klientami czy kontrahentami. Twój rozmówca nie musi być użytkownikiem telefonii TeleCube, ale musi korzystać z urządzenia wspierającego odpowiednie, ww. kodeki.
W trakcie rozmowy masz możliwość wyłączenia obrazu wideo i kontynuowania jej jedynie przy użyciu dźwięku.

Jak włączyć?

Celem włączenia wideorozmowy:

  • zaloguj się do Panelu Klienta TeleCube,
  • w górnym menu kliknij w zakładkę Konto i Finanse, a następnie Usługi / Oferta,
  • w sekcji Twoje usługi kliknij na czerwony buton znajdujący się w polu Wideorozmowy w jakości HD  i…ciesz się wideorozmowami, ale pamiętaj, że usługa jest płatna od momentu jej aktywacji (dla wideorozmów nie przewidziano okresu testowego).
Jak włączyć videorozmowy na Panelu Klienta TeleCube

Jeśli nie posiadasz pakietu wirtualnej centrali zachęcamy do skorzystania z okresu próbnego wybranego pakietu i późniejszego nabycia go.  W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.