Przygotuj firmę na Twoją nieobecność
Długi weekend, dzień wolny od pracy, czy urlop to czas, w którym działalność firmy jest zawieszona. Praktycznie jedynie korporacje i odpowiednie służby muszą zapewnić ciągłość działania firmy nawet w takim okresie.
Tymczasem klienci i tak domagają się najwyższej jakości obsługi i najlepiej by była ona dostępna 24 godziny na dobę. Dlatego też warto się odpowiednio przygotować do czasu niedostępności firmy. Nawet jeśli jest to niedostępność spowodowana dniem ustawowo wolnym od pracy. Warto pozostawić dla swoich klientów wiadomość o tym, że nie będzie możliwości kontaktu z nami. Dodając jednocześnie informację, o czasie niedostępności i kiedy będzie możliwy ponowny kontakt.
Najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji będzie zastosowanie Warunku czasowego dostępnego w naszej wirtualnej centrali. Parametryzacja komunikatu dla warunku czasowego zajmuje tylko kilka chwil, a korzyści z jego zastosowania są nie do przecenienia. Aby ustawić warunek czasowy, zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do opcji „Wirtualna Centrala”. Następnie edytuj schemat, klikając w warunek czasowy (ikona stopera) i dodając regułkę czasową. Nie zapomnij zapisać ustawień.
Dzięki udostępnieniu informacji o niedostępności nie pozostawiamy klienta sfrustrowanego wykonywaniem kolejnych prób nawiązania kontaktu z firmą, słyszącego sygnał połączenia i liczącego, że może za kolejnym razem, ktoś po drugiej stronie zdecyduje się podnieść słuchawkę. Tylko tyle wystarczy, by podtrzymać dobrą relację z klientami – ustawienie komunikatu o naszej nieobecności oraz terminie kiedy będziemy ponownie do dyspozycji klientów.
Sprawdź, jak to działa: TUTAJ