Wirtualna Centrala Telefoniczna jest narzędziem usprawniającym i automatyzującym komunikację telefoniczną z Twoimi Klientami oraz pomiędzy Twoimi pracownikami.
Oferuje mnogość funkcji, jak np. automatyczne drzewko połączeń, kolejkowanie, biling online, komunikaty powitalne, automatyzacja SMS czy nagrywanie rozmów. Jednocześnie jest stosunkowo prosta w obsłudze, łatwa do wdrożenia, konkurencyjna cenowo oraz dopasowuje się ofertowo do Twoich aktualnych wymagań. Można ją wdrożyć praktycznie w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości oraz trybu pracy (biurowej bądź zdalnej).
•
E-centrala TeleCube jest oparta na telefonii internetowej (VoIP) TeleCube. Do korzystania z niej potrzebujesz zatem dostępu do Internetu. Ale dzięki temu możesz jej używać w różnych miejscach. Bez względu na to czy pracujesz w biurze, w domu bądź przebywasz na delegacji, możesz korzystać z Twojego numeru stacjonarnego i w pełni kontrolować wszystkie realizowane połączenia. Rozmowy możesz wykonywać np. przy użyciu laptopa (albo komputera) z darmową aplikacją TeleCube SIP lub telefonu VoIP (bezprzewodowego lub przewodowego) albo telefonu komórkowego z aplikacją VoIP.
•
TeleCube posiada w ofercie polskie i zagraniczne numery telefoniczne, ale możesz także przenieść do nas swoje aktualnie używane numery stacjonarne (polskie oraz niektóre zagraniczne).
Rozmowy w sieci TeleCube są bezpłatne, a połączenia na polskie i zagraniczne numery są oferowane po bardzo konkurencyjnych stawkach, już od 5 groszy netto/minutę.
Wirtualna centrala jest dostępna (od 39 zł netto / miesiąc) w formie 4 pakietów, które różnią się ceną, ilością numerów oraz dostępnymi funkcjami. Wybrany pakiet możesz przetestować przez 14 dni – bez zobowiązań i opłat. Dodatkowo, dzięki najnowszej promocji „Listopadowa centralka”, jeśli zarejestrujesz się na okres próbny (dowolnego pakietu centralki), przy użyciu dedykowanego Kodu Promocyjnego, w terminie od 5 do 30 listopada br. otrzymasz 15% rabatu na stały miesięczny abonament e-centrali. Sprawdź szczegóły Promocji i pobierz Kod Promocyjny.
•
Poznaj wybrane możliwości wirtualnej centrali