Pakiety Wirtualnej Centrali oraz Mini VoIP z 35% rabatem, w promocyjnej ofercie dla firm współpracujących z Technopark Gliwice.
Sprawdź ile kosztują oraz co zawierają.
Telefonia TeleCube jest telefonią internetową (VoIP). Dzięki temu możliwe jest używanie jej w każdym miejscu z dostępem do stabilnego łącza internetowego. Bez względu na to czy pracujesz w biurze, w domu bądź przebywasz na delegacji, Twój numer stacjonarny (przeniesiony do nas lub wybrany z puli TeleCube) jest zawsze z Tobą, a dodatkowo możesz w pełni kontrolować i analizować wszystkie realizowane połączenia (via przeglądarka przy użyciu Panelu Klienta). Rozmowy możesz wykonywać np. przy użyciu telefonu VoIP (bezprzewodowego lub przewodowego), laptopa (albo komputera) z darmową aplikacją TeleCube SIP lub telefonu komórkowego z aplikacją VoIP.
•
Najtańsza usługa telefoniczna w ofercie TeleCube to pakiet Mini VoIP. Z powodzeniem sprawdzi się on w przypadku, kiedy firmie zależy wyłącznie na realizacji połączeń z możliwością ich stałego nadzoru poprzez billing online oraz wysyłce wiadomości SMS i faksów. Zawiera on 2 numery stacjonarne, które z powodzeniem wykorzystasz do rozmów i realizacji faksów.
•
Naszym flagowym produktem jest natomiast Wirtualna Centrala Telefoniczna. Jest to narzędzie, które pozwoli usprawnić i zautomatyzować komunikację telefoniczną z Twoimi Klientami oraz pomiędzy Twoimi pracownikami. Posiada ona liczne funkcje, jak np. IVR, komunikaty powitalne, kolejkowanie połączeń, billingi i raporty, automatyzacja SMS, nagrywanie rozmów czy widget callback. Mimo mnogości oferowanych możliwości jest ona stosunkowo prosta w obsłudze i cechuje się łatwością wdrożenia. Ponadto jest ona konkurencyjna cenowo i dopasowuje się do Twoich aktualnych wymagań. Usługa możliwa jest do wdrożenia praktycznie w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości oraz trybu pracy (biurowej bądź zdalnej).
•
Aby przekonać się czy narzędzia TeleCube sprawdzą się również w Twojej firmie, zachęcamy do przetestowania usług podczas 14-dniowego okresu próbnego oraz skorzystania ze specjalnej Promocji przygotowanej z myślą o firmach współpracujących z Technopark Gliwice. Poznaj szczegóły poniżej i korzystaj z TeleCube już od 5,85 zł netto / mc *.
•
Usługa dla małych firm, które nie potrzebują rozbudowanej centrali telefonicznej. Pakiet Mini VoIP zawiera dwa numery, z których jeden można wykorzystać do tradycyjnych połączeń, a drugi jako numer faxowy. W ramach pakietu można także wysyłać i odbierać wiadomości SMSy oraz korzystać z bilingu online na Panelu Klienta.
E-centralkę TeleCube można nabyć w formie jednego z 4 oferowanych pakietów. Usługa zawiera liczne funkcjonalności, np. IVR, kolejkowanie, nagrywanie rozmów, telekonferencje i inne. Pakiety różnią się między sobą ceną oraz ilością zawartych w nich bezpłatnych numerów i funkcjonalności.
Telefonia TeleCube oferuje numery stacjonarne oraz komórkowe zarówno z Polski, jak i z blisko 60 krajów świata. Wśród polskich numerów znaleźć można również ładnie wyglądające numery złote i platynowe. W bogatej ofercie numerów zagranicznych znaleźć można numerację m.in. z USA, Kanady, Niemiec i Japonii.
Z telefonii TeleCube połączenia można realizować na wiele sposobów. Dzięki temu każdy użytkownik może dobrać urządzenie, które najbardziej mu odpowiada, np. smartfon, laptop z zainstalowaną aplikacją softphone + słuchawki, telefon VoIP. Umożliwia to posiadanie numeru firmowego zawsze przy sobie, również podczas podróży.
Promocja przygotowana przez telefonię TeleCube, skierowana jest do firm współpracujących z Technopark Gliwice. Obowiązuje ona od 01 marca 2022 roku do odwołania. Mogą wziąć w niej udział firmy, które nigdy nie korzystały z usług TeleCube (dokonają pierwszej rejestracji na okres próbny) i jednocześnie współpracują z Technopark Gliwice.
Ważne! Promocja dotyczy tylko rejestracji dokonanych od 1 marca 2022 roku, przy użyciu dedykowanego, podanego poniżej, Kodu Promocyjnego.
Co zyskasz biorąc udział w promocji?
Szczegółowe informacje i wymogi dotyczące skorzystania z Promocji są zamieszczone w Regulaminie Promocji.
Jak rozpocząć okres próbny? Wybierz jeden z prezentowanych poniżej pakietów wirtualnej centrali lub pakiet Mini VoIP i kliknij w buttonik ”wypróbuj za darmo”, aby go przetestować. Następnie wypełnij formularz rejestracyjny.
W trakcie rejestracji wpisz w formularzu Kod Rabatowy: TECHP22KP (kod możesz wprowadzić w sekcji „Chcę skorzystać z promocji” na pierwszej stronie formularza lub w sekcji „Dane kontaktowe” na drugiej stronie formularza, w polu, które wyświetli się po zaznaczeniu checkboxa przy „Chcę skorzystać z promocji TeleCube”.). Na koniec wyślij do nas formularz i kliknij w link aktywacyjny, który otrzymasz od nas na Twój adres email.
Pakiety Wirtualnej Centrali oraz Mini VoIP z 35% rabatem, w promocyjnej ofercie dla firm współpracujących z Technopark Gliwice.
Sprawdź ile kosztują oraz co zawierają.
Dostęp do billingu online i raportów,
wiadomości SMS,
faks internetowy
Podstawowa wirtualna centrala
(m.in. IVR, kolejkowanie,
biling online i raporty,
bezpłatny wirtualny lektor,
SMSy, warunki czasowe)
Zawartość pakietu Start
(w tym. m.in. kolejkowanie,
IVR, warunki czasowe, SMSy)
+ nagrywanie rozmów
Zawartość pakietu Biznes
+ telekonferencje
+ TeleCube PRO
(m.in. Ankieta SMS)
+ monitorowanie rozmów
+ 1 widget RINGY
Zawartość pakietu Premium
(w tym. m.in. telekonferencje,
1 widget RINGY)
+ API – wersja podstawowa
*Cena przez pierwsze 6 miesięcy współpracy po uwzględnieniu rabatu 35%, w ramach promocji przygotowanej dla firm współpracujących z Technopark Gliwice.
**Dotyczy Umowy na czas określony (minimum 12 miesięcy). Ilość minut odpowiada rozmowom, w cenie 5 groszy netto / 1 minutę. Minuty mogą być wymienne na SMSy (sprawdź szczegóły w cenniku TeleCube).
***Polski numer komórkowy – opłata aktywacyjna 49 zł netto / 1 numer (w przypadku Umowy okresowej opłata aktywacyjna: 29 zł netto / 1 numer).
Do podanych na niniejszej stronie cen netto należy doliczyć 23% VAT.
Skontaktuj się z nami w celu dostosowania indywidualnej oferty!
Pytania i sugestie prosimy przesyłać na adres e-mail: info@telecube.pl
Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego, pod numerem: 22 1131415
(od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00).