Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Szukamy jednej osoby na stanowisko: Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego, która będzie odpowiadała przede wszystkim za utrzymywanie telefonicznego, mailowego i via czat kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami TeleCube.pl.
Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będą m.in.:
• Obsługa zapytań płynących ze strony Klientów.
• Pomoc Klientom w konfiguracji dostarczanych usług.
• Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i ich wstępna analiza i/lub dalsze przekazanie sprawy do odpowiedniej komórki organizacyjnej.
• Udzielanie informacji o usłudze.
Nie jest to praca „na słuchawce”, a w zakres obowiązków kandydata nie wchodzi tzw. „cold calling”.
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek priorytetowy).
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne (warunek priorytetowy).
- Umiejętność wsłuchania się w potrzeby i oczekiwania Klienta, celem ich prawidłowego zdiagnozowania i udzielenia pomocy w wyborze odpowiedniego rozwiązania (warunek priorytetowy).
- Empatia i otwarte podejście do Klienta.
- Chęć poznawania nowych technologii i możliwości ich wdrożeń.
- Odpowiedzialność, asertywność i zaangażowanie.
- Samodzielna organizacja pracy i umiejętność współpracy w zespole.
- Znajomość systemu operacyjnego Windows, pakietu Office i poczty mailowej.
- Język angielski na poziomie komunikatywnym.
- Doświadczenie w branży IT lub telekomunikacji.
- Pozytywne nastawienie do życia i dużo poczucia humoru.
- Stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku, w atrakcyjnym miejscu (nowoczesny biurowiec „Kopernik”).
- Stabilne warunki zatrudnienia, w oparciu o Umowę o Pracę.
- Wynagrodzenie początkowe w przedziale od 5000 zł do 6500 zł brutto, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji.
- Ubezpieczenie grupowe oraz prywatną opiekę medyczną.
- Pełen pakiet szkoleń i opiekę w trakcie okresu wdrożeniowego.
- Przyjazną atmosferę oraz wsparcie zgranego i ambitnego zespołu pracowników.
- Pracę przy innowacyjnym i ciekawym projekcie.
- Niezbędne narzędzia pracy oraz nieograniczony dostęp do kawy i herbaty.
Prosimy pamiętać o zamieszczeniu w CV zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Claude ICT Poland Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).