Inżynier ds. Wewnętrznego Wsparcia Technicznego
Szukamy jednej osoby na stanowisko Inżyniera ds. Wewnętrznego Wsparcia Technicznego, która swoimi działaniami będzie wspierała nasze Biuro Obsługi Klienta w analizach zgłoszeń Klientów od strony technicznej.
Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będą:
• Analiza techniczna zgłoszonych przez Klientów problemów związanych z oferowaną przez TeleCube usługą, oparta na danych otrzymanych z systemu (logach, zrzutach sygnalizacji, monitoringach sieci etc.).
• W razie konieczności, eskalowanie i nadzorowanie zgłoszenia do właściwych osób (lub stron) z odpowiednią adnotacją.
• Tworzenie w przystępny sposób informacji zwrotnej dla Biura Obsługi Klienta z wyjaśnieniem problemu, zaleceniami dot. jego rozwiązania, aby pracownicy BOK mogli udzielić precyzyjnej odpowiedzi Klientowi.
• Monitorowanie naszej cyberprzestrzeni za pomocą dedykowanych narzędzi oraz podejmowanie proaktywnych działań chroniących Abonentów oraz infrastrukturę.
• Rzeczywisty kontakt między wybranym kandydatem a Klientem będzie sporadyczny i w minimalnym zakresie, ponieważ zatrudniona osoba będzie skupiać się głównie na analizie technicznej zgłoszeń i współpracy z Biurem Obsługi Klienta.
- Praca z systemami Linux bazującymi na RedHat, CentOS oraz głównie Debian.
- Ogólna wiedza na temat stosu oraz warstw sieciowych.
- Znajomość i umiejętności w posługiwaniu się i analizowaniu danych zbieranych przez narzędzia takie jak: Wireshark/TCPDump (PCAP).
- Myślenie przyczynowo-skutkowe. Umiejętność czytania ze zrozumieniem, płynność w powiązywaniu faktów oraz w wyciąganiu wniosków z dokonanych obserwacji.
- Sumienność, dobra organizacja pracy i chęć poznawania nowych zagadnień technologicznych.
- Pozytywne nastawienie do pracy i życia.
- Komunikatywność.
- Znajomość języków/środowisk BASH, Python, PHP i posługiwanie się bazą MySQL.
- Wiedza z zakresu technologii VoIP oraz jak funkcjonuje zestawienie połączeń w oparciu o protokół sygnalizacyjny SIP, strumienie RTP, kodeki, protokół SMPP i HTTP, itp.
- Znajomość systemów telekomunikacyjnych z platform: Kamailio, FreeSwitch lub Asterisk czy środowiska pracy CentOS Linux.
- Znajomość podstawowych pojęć w branży telekomunikacyjnej np. czym jest Least Cost Routing, system PLICBD oraz jak działa routing np. ACQ, OR lub QoR.
- Znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność przekładania pojęć technicznych na bardziej powszechny język (tzn. aby treść była łatwa do zrozumienia przez Klienta).
- Nowoczesne stanowisko z kilkoma monitorami z dowolnym systemem operacyjnym, w klimatyzowanym pomieszczeniu nowoczesnego biurowca.
- Możliwość ustalenia godzin pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych kompetencji, umiejętności i sposobu rozliczenia.
- Stałe wsparcie i opiekę w szczególności w pierwszych miesiącach pracy.
- Szkolenia i pomoc w zakresie poznawania wewnętrznych platform i systemów.
- Umowę o pracę lub B2B.
- Pakiet ubezpieczenia grupowego.
- Dobrą atmosferę w zgranym i ambitnym zespole oraz nieograniczony dostęp do kawy i herbaty.
Prosimy pamiętać o zamieszczeniu w CV zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Claude ICT Poland Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).